کد خبر 922898
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
وریا غفوری

سرمربی تیم ملی در دیدار ایران و فلسطین، نشان داد مصدومیت برخی از بازیکنان او را به فکر ساختن جانشین انداخته است.

به گزارش مشرق، مصدومیت برخی از بازیکنان مهم تیم ملی باعث شد تا سرمربی به دنبال هماهنگی دیگر بازیکنان حاضر در اردو در پست های مورد نظر باشد. این اتفاق در دیدار برابر فلسطین به وضوح مشخص بود و بازیکنانی نظیر غفوری و چشمی و دژاگه در پست هایی به میدان رفتند که مدت ها بود آنها را در این قسمت از زمین ندیده بودیم.


اشکان دژاگه اولین بازیکن تیم ملی بود که پس از حضور ترکیب در زمین نشان می داد با وظیفه ا ی کاملا متفاوت با آنچه تاکنون داشته به میدان می رود. او که در پس از درخشش جهانبخش دیگر در بال راست به میدان نمی رفت در دیدار روز گذشته یک وینگر تمام معنا بود و اتفاقا هماهنگی فوق العاده ای نیز با رامین رضاییان به عنوان مدافع راست تیم ملی به نمایش گذاشت. اشکان با ارسال بی نقص او در این دیدار توانست پاس تنها گل تیم ملی را بدهد.

بیشتر بخوانید:

حدس ستاره تیم ملی درمورد از دست دادن بازی‌های جام ملتها


روزبه چشمی دومین بازیکنی بود که در پستی متفاوت با ماه های اخیر خود به میدان رفت. در حالی که عادت کرده بودیم او را در دفاع میانی ببینیم در بازی برابر فلسطین او باز هم در میانه میدان حضور یافت. او تا زمانی که در میدان حضور داشت با احمد نوراللهی میانه میدان را در اختیار داشت و کاملا مشخص بود مصدومیت علی کریمی و سعید عزت اللهی باعث شد تا مرد پرتغالی تیم ملی حواس خود را به جانشین سازی در این پست بدهد.


وریا غفوری نیز سومین بازیکنی بود که به وضوح در این دیدار توسط کی روش به دنبال آزمایش شدن بود. وریا که در ماه های اخیر چالش فراوانی با مربی باشگاهی خود مبنی بر حضور در دفاع راست و یا وینگر راست داشت در نهایت در پست جلو هم توسط کی روش به میدان رفت تا مصدومیت جهانبخش آنقدر برای سرمربی تیم ملی استراتژیک به حساب بیاید که او به هیچ عنوان خیال از دست دادن این پست را نداشته باشد. وریا در نیمه دوم دیدار برابر فلسطین به جای اشکان به میدان آمد تا برای اولین بار او و رامین رضاییان را با هم در ترکیب تیم ملی ببینیم.


با توجه به این موضوع امروز آب پاکی روی دستان کی روش ریخته خواهد شد و مشخص خواهد شد او همچنان باید به فکر ساختن بازیکن جانشین برای جهانبخش و عزت اللهی باشد و یا خیر.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    1 0
    پاشنه اشیل تیم ملی رضاییانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس