کد خبر 922878
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
پارک هانگ سئو

سرمربی تیم ملی ویتنام پارک هانگ سئو توسط اتحادیه روزنامه‌نگاران آسیا AJA به عنوان یکی از بهترین‌های آسیا در سال 2018 انتخاب شده است.

به گزارش مشرق، پارک هانگ سئو سرمربی اهل کره جنوبی تیم ملی فوتبال ویتنام در حوزه "جامعه و فرهنگ" به عنوان یکی از بهترین آسیایی‌های سال 2018 انتخاب شده است. تیم ملی ویتنام با هدایت آقای پارک در سال جاری موفقیت‌های قابل توجهی بدست آورده است.

تیم ملی ویتنام با هدایت پارک در سال جاری بسیار موفق ظاهر شده و از جمله موفقیت‌های آن می‌توان به کسب مقام دوم رقابتهای زیر 23سال آسیا، قرار گرفتن بین چهار تیم اول در بازی‌های آسیایی و کسب عنوان قهرمانی جام سوزوکی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

تاکتیک ویتنام برای صعود از گروه ایران

پارک پیش از این هم از طرف تلویزیون دولتی کره جنوبی به عنوان مرد سال انتخاب شده بود. اما اتحادیه روزنامه‌نگاران آسیا AJA علاوه بر پارک، شوکت میرزایف رئیس‌جمهوری ازبکستان را در حوزه سیاست، و کو بون مو رئیس سابق ال‌جی را در حوزه‌ی اقتصاد به عنوان بهترینهای آسیا در سال 2018 انتخاب کرده است.

اشرف دالی رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران آسیا به خبرنگاران گفت:" این افراد بعد از بحث و بررسی توسط رهبران اتحادیه و با رای نمایندگان کشورهای مختلف آسیایی در اتحادیه برگزیده شده‌اند و من به این وسیله به کسانی که این جوایز را بدست آورده‌اند تبریک می‌گویم".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس