ابراهیم قاسمپور

یک پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است صحبت‌های حاشیه‌ای سرمربی تیم ملی پیش از جام ملت‌ها تکراری است و او به دنبال بهانه‌جویی است.

به گزارش مشرق، ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال ایران درباره تساوی دیروز ایران و فلسطین در اردوی آماده‌سازی قطر اظهار کرد: متاسفانه بازی پشت درهای بسته بود و امکان دیدن بازی وجود نداشت اما تیم ملی نباید مقابل فلسطین بازی می‌کرد.

او ادامه داد: حتی بازیکنان ذخیره ایران هم باید فلسطین را ببرند و این تیم، تیمی نیست که بخواهد برای ایران دردسرساز شود. حتی اگر شاگردان کی‌روش هم با تمام توان برابر فلسطین به میدان نرفته بودند، من کاری به تفاضل گل ندارم و باید حداقل این تیم را شکست می‌دادند. بازی با تیم‌هایی مثل فلسطین و لبنان تفکرات کی‌روش است. البته مشکلات مالی هم باعث شده که نتوانیم بازی دوستانه بهتری برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید:

حدس ستاره تیم ملی درمورد از دست دادن بازی‌های جام ملتها

قاسمپور در خصوص مصاحبه‌های اخیر کی‌روش مبنی بر آرزوی ایرانی‌ها برای رسیدن به نیمه نهایی جام ملت‌ها عنوان کرد: سوابق نشان داده است کی‌روش پیش از هر تورنمنتی این بازی‌ها را در می‌آورد تا دست پیش بگیرد و اگر ناکام شود، بگوید به دلیل فلان مشکلات حذف شدیم. اگر هم که قهمرمان شود، باز هم شکایت می‌کند و می‌گوید ما هم با حریفان جنگیدیم و هم با مشکلات داخلی. این حرف‌های کی‌روش جدید نیست و در گذشته هم بارها این سخنان را برای بهانه‌جویی به زبان آورده است.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان درباره سرانجام تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: انتظار مردم قهرمانی است و من هم فکر می‌کنم قهرمان شویم. به هر حال تیم ملی ایران همیشه از شانس‌های اول قهرمانی بوده است زیرا همواره آن درون مایه لازم که بازیکن‌های بااستعداد باشند را داشته‌ایم.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس