خودکشی جوان ۲۵ ساله در ایستگاه مترو قلهک

روزنامه دولتی ایران در یادداشتی تصریح کرد الان زمان افزایش حقوق شهرداران نیست.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

این روزنامه می‌نویسد: برخی رفتارها و تصمیمات این روزهای مسئولان در حکم نمک پاشیدن روی زخم مردم است و توضیح دادیم که برخی انتصاب‌های حاشیه‌ساز و رفتار یک نماینده مجلس با کارمند گمرک، نشانه‌هایی دال بر درک و فهم مشکلات امروز جامعه نیست و چه بسا آسیب‌های جدی هم به امید مردم وارد کند؛ مردمی که درگیر مشکلات اقتصادی هستند و برای رفع آنها به تدبیر مسئولان امید بسته‌اند اما خبر دیگری منتشر شد که درحقیقت تداوم همان مسیر نگران‌کننده یاد شده بود. مدیرکل دفتر شوراهای وزارت کشور گفته است که «آیین‌نامه افزایش حقوق و مزایای شهرداران در هیئت دولت تصویب شده و برهمین اساس افزایش ۱۰۰ درصدی در حقوق شهرداران اتفاق می‌افتد.»

بیشتر بخوانید:

توضیح محسن هاشمی درباره قیمت بلیط مترو


ایران می‌افزاید: آیا شرایط فعلی اقتضای چنین تصمیمی را دارد؟ بر این اساس تکلیف خیل عظیم کارگرانی که حقوق کمتر از ۲ میلیون تومان دارند و این روزها قدرت خرید آنها کاهش هم یافته است چه می‌شود؟ بماند که پدیده حقوق‌های معوقه را هم باید به این مهم افزود. اگر قرار است به گفته رئیس‌جمهوری مدیران دولتی در صف اول مقابله با جنگ اقتصادی باشند، امروز زمان افزایش حقوق شهرداران نیست اگر فشار اقتصادی بر دوش آنهاست حتما دو برابر آن را مردم هم متحمل شده‌اند.


زمزمه افزایش حقوق شهرداران در حالی است که اخیرا محمد میرلوحی عضو شورای شهر تهران مدعی شد «کسی که در تهران زندگی می‌کند باید هزینه‌های زندگی در تهران را بپردازد.» همچنین گفته بود: متاسفانه قیمت بلیت مترو تهران واقعی نیست. قیمت واقعی بلیت مترو حدود ۱۰هزار تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    5 2
    بزرگترین رانت کشور تعلق به پایتخت نشینان دارد از مترو تا قیمت خرید و اجاره ملک و غیره تبعاتش شامل بی ارزش شدن پول ملی را همه ایران تحمل میکند با سرریز پولهای باد آورده به این بازار سکه و ارز
  • AE ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    3 1
    بزرگترین رانت کشور تعلق به پایتخت نشینان دارد از مترو تا قیمت خرید و اجاره ملک و غیره تبعاتش شامل بی ارزش شدن پول ملی را همه ایران تحمل میکند با سرریز پولهای باد آورده به این بازار سکه و ارز
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    2 0
    حالا مونده تا مردم تهران قدر زحمات اقای قالیباف رو بدونن که یک تنه بدون کمک دولت اونهمه خدمت کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس