کد خبر 922217
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
گتوزو

سران باشگاه میلان برای جنارو گتوسو، سرمربی خود ضرب‌الاجل تعیین کردند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال میلان شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته هفدهم سری A ایتالیا در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه یک بر صفر مغلوب فیورنتینا شد تا چهارمین شکست فصل روسونری رقم بخورد. میلان با شرایط فعلی روند پرفراز و نشیبی دارد و با توجه به نزدیکی امتیاز بین تیم‌های چهارم تا دوازدهم جدول که تنها 6 امتیاز اختلاف بین آنها وجود دارد، میلان کار سختی برای کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی دارد، بنابراین مدیران باشگاه برای سرمربی خود خط و نشان کشیدند.

بیشتر بخوانید:

گتوزو: چالهان‌اوغلو مشکل روانی دارد!

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، سران باشگاه میلان به جنارو گتوزو دو بازی فرصت داده‌اند تا جایگاه خود در میلان را حفظ کند. بر این اساس در صورتی که گتوزو موفق نشود در دو بازی پیش مقابل تیم‌های اسپال و فروزینونه تیمش را به پیروزی برساند از سمت سرمربیگری روسونری اخراج خواهد شد. همچنین از آرسن ونگر به عنوان جانشین احتمالی این سرمربی ایتالیایی یاد شده است.

میلان در سه بازی اخیر خود مقابل تیم‌های تورینو، بولونیا و فیورنتینا در رقابت‌های سری A در گلزنی ناکام بوده و دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده است. شاگردان گتوزو با کسب 7 پیروزی، 6 تساوی و 4 شکست از 17 بازی اول خود، در حال حاضر با 27 امتیاز در رده پنجم جدول سری A جای دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس