دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی با رهبر انقلاب

فرمانده کل قوا فرمودند: عملکرد نیروی انتظامی باید عاقلانه، مدبرانه و برای مردم کاملاً اطمینان‌بخش و اعتمادآفرین باشد.

به گزارش مشرق، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی با تشکر از تلاشهای حافظان نظم و امنیت، این نیرو را در معرض نگاه و قضاوت عمومی دانستند و تأکید کردند: باید به نحوی عمل کنید که برداشت مردم از نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر، عادل و هوشیار باشد.

ببینید

عکس/ دیدار رهبر انقلاب با فرماندهان نیروی انتظامی


فرمانده کل قوا، لازمه رسیدن نیروی انتظامی به جایگاهی در تراز انقلاب و نظام اسلامی را پیشرفت بدون توقف خواندند و افزودند: بخشهای مختلف نیروی انتظامی از جمله کلانتری‌ها، پاسگاهها و گشت‌های انتظامی در پیش چشم مردم قرار دارد، و قضاوت درباره عملکرد نیروی انتظامی به مجموعه نیروهای مسلح و نظام اسلامی تعمیم پیدا می‌کند.


ایشان با اشاره به پیشرفت‌های خوب نیروی انتظامی از جمله بهبود رفتار با مردم و مراجعان در مراکز انتظامی نسبت به گذشته، بر لزوم استمرار پیشرفت‌ها تأکید کردند و افزودند: عملکرد نیروی انتظامی باید عاقلانه، مدبرانه و برای مردم کاملاً اطمینان‌بخش و اعتمادآفرین باشد.


پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: سربازان جان‌برکف ملت ایران در نیروی انتظامی با روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، تفکر بسیجی و با عزم و اراده راسخ برای حفظ امنیت و آرامش کشور و پاسداری از ارزشها تلاش کرده و حافظان جان و مال و ناموس مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند.

در این دیدار نماز ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.

منبع: دفتر مقام معظم رهبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    16 26
    آفرین بر رهبر عزیزم سید علی
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
      2 11
      نیروی انتظامی مقتدر است
    • IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
      2 15
      خطاب به اونایی که منفی دادن: بسوزید و از این سوزش بمیرید
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    9 25
    نسبت به گذشته بهتر شده انصافا پیشرفت‌های خوبی در نیروی انتظامی از جمله بهبود رفتار با مردم و مراجعان را میبینم. من خودم شاهد کمک ماموران راهنمایی رانندگی به مردم بوده ام همچنین جاهای دیگه
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    5 21
    موافقم
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    18 4
    از پلیس راهور شاکیم ... برخی هاشون مستحق مجاراتند!
  • سلام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    6 22
    الححق الانصاف نیروی انتظامی با کسب تخصصهای پلیس حرفه ای بسیار عملکرد خوبی دارند - انشاالله ر,ز بروز شاهد تحول توانمندی پلیس عزیزمان باشیم - یک عذر خواهی ملی به پلیس عزیز از اظهارات مغرضانها برخی هموطنان جریان غائله دراویش و ...که نمی دانم نام آنهارا چی بگذاریم دلمان در شهادت مظلومانه شهدای عزیز نیروی انتظامی سوخت - عذر خواهی به پلیس بدهکاریم بابت رفتار هم وطنان نمیدانم اسمشان را چی بگذاریم ؟ - نیروی انتظامی و شهدای عزیز آن با ایجاد امنیت مثال زدنی ملت را سر افراز کرده اند.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    6 0
    چرا پلیس راهور از سربازان وظیفه برای جریمه کردن استفاده میکنه ؟ جریمه دو برگی چیه ؟ واقعا تو موقعیتی که این همه فشار روی مردم هست و پای همه چیز این نظام ایستادن چرا این همه به مردم ظلم میکنید
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    2 10
    بالاخره توهرصنفی نخاله وجوددارد.پلیس هم ازاین قاعده ی مستثنی نیست .وافرادی که خورده شیشه دارند .ازفیلترهابه نوعی گذشتن وواردنیروی انتظامی شدن ووظیفه بازرسی وحفاظت اطلاعات است که این افرادراشناسایی کنندوباهاشون برخوردبشه ولی درمجموع نیروی انتظامی کارنامه موفقی داره وقابل تقدیرهستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس