کد خبر 921351
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
جپاروف

باشگاه استقلال با وجود تمام کنجکاوی‌هایی که پیرامون سیاست نقل و انتقالاتی اش وجود دارد این روزها چراغ خاموش در حال رسیدن به اهداف خود است.

به گزارش مشرق، در شرایطی که طرفداران استقلال برای معرفی خریدهای جدید باشگاه لحظه‌شماری می‌کنند سران استقلال بدون توجه به این التهابات با آرامش خاصی در حال پیگیری مذاکرات برای تقویت تیم خود هستند به خصوص در پروسه خریدهای خارجی که با وسواس بیشتری در حال انجام است. یکی از این بازیکنان سرور جپاروف ازبک نام دارد که همه در انتظار بازگشت دوباره او به جمع شاگردان وینفرد شفر هستند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت نقل و انتقالات استقلال

بعد از اینکه جنجال‌هایی پیرامون تسویه حساب بدهی او نقل محافل شد برخی نزدیکان به استقلال، از سفر محرمانه این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش به تهران برای مذاکرات مستقیم با نماینده باشگاه خبر می‌دهند. سفر از آن جهت محرمانه خواهد بود که استقلالی‌ها تمایلی به جنجال پیرامون بازگرداندن این بازیکن سرشناس ندارند و قصد دارند بعد از اینکه توافقات نهایی انجام شد و جپاروف بدون واسطه با استقلال برای شش ماه دوم توافق کرد، خبر خرید او را رسانه‌ای کنند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید این سفر محرمانه به تهران چه زمانی انجام خواهد شد تا یکی از دغدغه‌ها برای تقویت استقلال از بین برود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمـّ؁د IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    9 0
    آقایون بازم رفتن سراغ جذب بازیکنان مسن، نیمکت نشین، رانده شده و تموم شده! اینجوری فایده ای نداره
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
    9 1
    اگر جباروف بدرد میخورد که تمام سال در گرجستان رو نیمکت ذخیره میخکوب نشده بود. بااب کمی دور اندیشی بد نیست. با این پولی که میخواین به این بدین برین دنبال جوانهایی مثل الهیار صیاد منش ...کم نیستند مثل این در این مملکت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس