کد خبر 921308
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
فولاد با دو بازیکن برزیلی

باشگاه فولاد خوزستان ظهر امروز با دو بازیکن برزیلی خود قطع همکاری کرد و با حضور مدیرعامل باشگاه از آنها تقدیر بعمل آورد و بدرقه شان کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حبیب الله رضایی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به فضای موجود و نیاز به تقویت تیم جهت حضور قویتر در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، ضمن تقدیر و تشکر از این دو بازیکن برزیلی با آنها تسویه حساب صورت گرفت. 

رضایی در این خصوص اظهار داشت: به این منظور همچنین  جلسه ای با لوپز و تارتا برگزار شد و از این دو بازیکن و همچنین همسر لوپز که در ماه های اخیر در اهواز حضور داشتند با اهداء یک هدیه از صنایع دستی استان تقدیر بعمل آمد تا به بهترین شکل و با خاطره ای خوب این اتفاق رخ دهد. 

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین درخصوص گمانه زنی ها در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت: قطعاً برای موفقیت تیم فولاد خوزستان تمام تلاش خود را برای رفع نقاط ضعف در نقل و انتقالات نیم فصل بکار خواهیم بست، لذا در روزهای آینده همزمان با برنامه ریزی جهت برگزاری اردو و انجام امور لازم در این زمینه در جذب بازیکن نیز فعال می شویم و اخبار مربوطه را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد. 

وی همچنین در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر انتقال سینا مریدی به دیگر تیم ها، اظهار داشت: همانگونه که اشاره شد، باشگاه فولاد به دنبال تقویت تیم خود است و در این راستا از مهره‌های ارزشمند خود دست نمی‌کشد؛ بازیکنان ما با توان بالای خود توانسته اند موفقیت های زیادی برای مجموعه به دست بیاورند و هواداران فولاد این موضوع را بدانند که ستاره های فولاد در این تیم ماندگار هستند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس