کد خبر 921231
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
کی روش

فدراسیون فوتبال هندوستان به درخواست کارلوس کی‌روش برای برگزاری بازی تدارکاتی پیش از جام ملت‌های آسیا پاسخ منفی داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال هندوستان یکی از تیم های حاضر در جام ملت های آسیا خواهد بود. هدایت این تیم بر عهده «استفان کنستانتین» سرمربی انگلیسی است. هندوستان قبل از شروع جام ملت ها، اردوی دو هفته ای در ابوظبی برگزار می کند.

این در حالی است که تعداد کم بازی های تدارکاتی نگرانی سرمربی تیم هندوستان را در پی داشته است. کنستانتین در این خصوص گفت: امکان اینکه بازی های تدارکاتی بیشتری در نظر بگیریم، وجود نداشت.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: تماسی از سوی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران داشتم که او از من سئوال کرد آیا علاقه مند به برگزاری بازی دوستانه با ایران در تاریخ ۳۰ دسامبر (۹ دی) هستیم یا خیر.

سرمربی تیم ملی هندوستان تاکید کرد: با این حال ما در تاریخ ۲۷ دسامبر (۶ دی) یک بازی تدارکاتی دیگر پیش بینی کرده ایم و امکان بازی با ایران نبود. با این حال مقابل تیم های قدرتمندی مثل اردن بازی کرده ایم و یک دیدار هم با عمان خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، این ادعا در حالی از سوی سرمربی انگلیسی تیم ملی هندوستان مطرح شده است که از مدت ها پیش مشخص بود شاگردان کارلوس کی روش باید در روزهای 30 آذر، 3 دی و 10  دی در قطر به ترتیب مقابل فلسطین، لبنان و قطر به میدان بروند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس