انتقاد عثمانی از نحوه برخورد مجلس با اتفاقی که برای نماینده سراوان رخ داد

نماینده مردم بوکان در مجلس از نحوه برخورد مجلس با اتفاقی که برای نماینده سراوان رخ داد.

به  گزارش مشرق، محمدقسیم عثمانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 28 آذر ماه) مجلس شورای با اشاره به اتفاق اخیری که برای نماینده سراوان رخ داد، اظهار داشت: وقتی یک نگهبان و نماینده مجلس درگیر می‌شود آن را بازتاب می‌دهیم، جلسه غیرعلنی برگزار می‌کنیم و کمیته حقیقت‌یاب تشکیل می‌دهیم.

بیشتر بخوانید

جلالی: رفتار نماینده سراوان بسیار زشت بود

آیا نماینده سراوان صلاحیت حضور در مجلس را دارد؟

چند حقیقت درمورد ماجرای گمرک و نماینده سراوان

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتفاق پیش آمده برای نماینده سراوان را در بوق و کرنا کردیم، گفت: برای این حادثه وزیر را تهدید به استیضاح می‌کنند و یادمان می‌آید که مجلس در رأس امور است.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس عصاره فضائل ملت است، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مجلس در رأس امور است نه اینکه نماینده در رأس امور باشد.

وی افزود: وقتی به نماینده مجلس که اتفاقاً زاهدانی هم هست بی‌حرمتی می‌شود، مجلس حساسیت نشان می‌دهد و کل کشور را درگیر این موضوع می‌کنیم اما همزمان با این موضوع 4 دانش‌آموز معصوم زاهدانی در آتش سوختند، کدام وزیر را احضار و استیضاح کردیم؟

عثمانی اظهار داشت: چرا نسبت به همکارمان حساسیت نشان می‌دهیم ولی درمقابل اتفاقی که برای این 4 دانش آموز رخ داده، سکوت کردیم. امروز باید وزیر آموزش و پرورش را می‌خواستیم نه اینکه دیروز وزیر اقتصاد را به مجلس کشاندیم.

عضو کمیسیون اصل 90  قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مجلس می‌خواهد در رأس امور باشد باید امور ملت را در اولویت بگذارد.

علی مطهری در پاسخ به این تذکر عثمانی گفت: ما مجبور نیستیم که بین دو اتفاقی که برای نماینده سراوان رخ داده و اتفاقی که برای دانش آموزان زاهدانی رخ داده، یک موضوع را انتخاب کنیم بلکه به هر دوی آنها می‌پردازیم، روز گذشته در آن زمینه بحث شد و امروز نیز بسیاری از نمایندگان نسبت به اتفاقی که برای دانش آموزان زاهدانی رخ داده تذکر دادند و اقدام می‌کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید عدالت در اظهارنظرها رعایت کنیم.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    3 1
    مجلس درراس اموراست ازحضرت امام است نه حضرت آقا
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    5 1
    احسنت کردها بهترینند..
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    7 0
    وقتی امثال باران کوثری از این دولت حمایت کردن نتیجه بهتراز این نمیشه.خاک تو سر این....
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    8 0
    اون مسول نامردی که قراربود گاز را به زاهدان برسانه را استیضاع کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس