کد خبر 921062
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
برتری شاگردان کرانچار مقابل سوریه

عملکرد و نمایش امیدوارکننده تیم فوتبال امید نشان‌دهنده مسیر درستی است که کرانچار و شاگردانش را می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ‌تری نزدیک کند.

به گزارش مشرق، بازی‌های اخیر تیم فوتبال امید، اردوها و مسابقات مناسب همچنین 2 پیروزی برابر عمان و سوریه هرچند از نظر کسب نتیجه شاید چندان حائز اهمیت نباشد اما از جهت نشان دادن عملکرد و نمایشی امیدوار‌کننده نشان‌دهنده مسیر درستی است که کرانچار و شاگردانش را می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ‌تری نزدیک کند.

تیم فوتبال امید ایران با یک استراتژی درست کار خودش را آغاز کرد و با ترکیب زیر 21 سال در بازی‌های آسیایی 2018 حضور یافت تا با وجود ناکامی در آن مسابقه، گام مهمی در مسیر شکل‌گیری یک تیم منسجم و هماهنگ برداشته باشد که به نظر می‌رسد در تحقق این هدف نیز موفق بوده است. شاگردان کرانچار بعد از جاکارتا حالا با اضافه شدن چند بازیکن شایسته دیگر و انجام 2 مسابقه تدارکاتی شرایط بهتری را تجربه می‌کنند.

امیدهای فوتبال ایران ابتدا در عمان برابر تیم امید این کشور با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و روز گذشته در جزیره کیش با 2 گل سوریه را مغلوب کردند، 2 روز دیگر باز هم در کیش برای دومین بار مقابل سوریه قرار می‌گیرند و پس از آن جهت دیدار با تیم امید اردن به این کشور سفر خواهند کرد.

کرانچار از روز نخست بر ضرورت انجام بازی‌های تدارکاتی تاکید داشت و البته بارها به این مسئله اشاره کرد که مایل است به جای دیدار با باشگاه‌های داخلی با حریفان آسیایی و سایر تیم‌های این رده بازی کند. تا امروز با حمایت و همراهی فدراسیون فوتبال  4 بازی تدارکاتی در برنامه امیدها قرار گرفته، علاوه بر آن حضور در تورنمنت چهارجانبه قطر قطعی شده و احتمالا پس از آن امیدهای فوتبال ایران در مسابقات تورنمنت کافای تاجیکستان نیز حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ برتری شاگردان کرانچار مقابل سوریه

از سوی دیگر عملکرد تیم امید برابر سوریه نشان داد که شاگردان کرانچار در هر بازی عملکرد و نمایش بهتری از مسابقه‌های قبلی نشان می‌دهند. همانطور که انتظار می‌رفت تیم امید رفته رفته به هماهنگی و بلوغ تاکتیکی موردنظر کادرفنی نزدیک‌تر می‌شود. بر‌خلاف بازی‌های آسیایی کمتر از همیشه به حریفان فرصت خودنمایی و موقعیت‌سازی می‌دهد، در خط حمله هماهنگ‌تر به نظر می‌رسد  و البته به خوبی یاد گرفته که از موقعیت‌های خودش به بهترین شکل استفاده کند تا در 2 بازی اخیر 4 گل وارد دروازه حریفان کرده باشد.

شاید تعبیر کرانچار بعد از بازی مقابل سوریه مناسب‌ترین عبارت ممکن باشد. اینکه تیم امید ایران در مسیر درستی قرار گرفته و البته طبیعتا باید در همین مسیر به حرکت ادامه بدهد. استمرار برنامه‌های آماده‌سازی و برگزاری بازی‌های تدارکاتی همچنین تداوم روند موجود و هماهنگی هرچه بیشتر نفرات می‌تواند تیمی را شکل بدهد که ابتدا در فروردین‌ماه سال 98 از آزمون مرحله نخست دور مقدماتی به سلامت عبور کند و در دور نهایی نیز بتواند یکی از مدعیان جدی صعود به المپیک و عبور از حسرت 44 ساله باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس