کد خبر 920865
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

خیلی از ما دوست داریم که در مناسبت‌های خاص به ویژه مناسبت‌های باستانی مانند یلدا در شهرهای خاصی مانند شیراز، اصفهان و یزد باشیم و بلندترین شب سال را در کنار حافظیه یا سی و سه پل یا در هتل‌هایی با حال و هوای سنتی بگذرانیم.

مسلم است که برای رزرو هتل در چنین شرایطی باید زودتر از دیگران اقدام کنیم و تا ظرفیت هتل مورد نظر تکمیل نشده است، تمام کارهای رزرو و پرداخت را انجام دهیم.

پیشنهاد ما به شما برای رزرو هتل این است که به سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما مراجعه کنید.

با این سامانه شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن هتل مورد نظر را بیابید.  جاباما این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که قبل از سفر و با بررسی کامل موقعیت جغرافیایی هتل برای رزرو آن اقدام کنید و هزینه آن را هم با کارت بانکی پرداخت کنید.

شما همچنین می‌توانید با کمک جاباما در مورد قیمت هتلی که قصد اجاره آن را دارید تحقیق و بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر قصد رزرو هتل در یزد را دارید قیمت هتل‌های مختلف در این شهر را با هم مقایسه کنید و در صورت تمایل، برای رزرو و پرداخت هزینه، اقدام کنید.

از مزایای دیگر رزرو هتل با جاباما این است که اگر در هر مرحله از رزرو یا اقامت با مشکلی مواجه شوید، مرکز تماس جاباما به صورت 24 ساعته، حتی در روزهای تعطیل برای رفع مشکل شما، آماده پاسخگویی است. شما حتی می‌توانید در صورت لغو سفر، مبلغ پرداخت شده بابت رزرو هتل را استرداد کنید.

پس اگر قصد دارید شب یلداری امسال را در حافظیه، سی و سه پل و آثار باستانی یزد و یا هر شهر دیگری باشید تا وقت هست به جاباما مراجعه کنید و برای رزرو هتل اقدام کنید. همچنین اگر قصد رزرو هتل در مشهد را دارید و می‌خواهید یک سفر زیارتی خوب را تجربه کنید از جاباما کمک بگیرید.

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس