کد خبر 920684
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
جپاروف

سرور جباروف برای بازگشت به استقلال آمادگی کرده است اما برای این منظور یک شرط نه چندان سخت پیش پای استقلالی‌ها گذاشته است.

به گزارش مشرق، یکی از اهداف اصلی استقلالی ها در نقل و انتقالات زمستانی، سرور جپاروف هافبک باتجربه و ازبکستانی است که فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود. جپاروف در ابتدای فصل از آبی پوشان جدا شد و حالا مدیران باشگاه استقلال قصد بازگرداندن این هافبک باتجربه را دارند تا خلاء یک هافبک خلاق و بازیگردان را در میانه میدان پر کنند.

بیشتر بخوانید:

مهران رجبی: جپاروف برای بازگشت به استقلال باید با من هماهنگ کند!

جپاروف اما برای بازگشت به استقلال یک شرط نه چندان سخت پیش پای این باشگاه گذاشته است که در صورت عملی شدن این شرط، مسیر برای بازگشت وی کاملا هموار می شود.

جپاروف که بابت فصل گذشته هنوز از استقلال طلبکار است، از این باشگاه خواسته تا ابتدا نسبت به تسویه حساب مطالبات گذشته اش اقدام نمایند تا سپس او توافقاتش را با این باشگاه نهایی کند. 

آخرین قسط قرارداد جپاروف به ارزش ۱۳۰ هزار دلار از فصل گذشته باقی مانده بود که اخیرا بخشی از این مبلغ از سوی استقلال به این بازیکن پرداخت گردید و جپاروف خواهان پرداخت تتمه مطالباتش از باشگاه است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
    7 38
    خاک بر سر این تیم ایرانی که با جدایی یک ازبک چند ماه هست ناله و زاری میکنه و خاک بر سر شفر بی خاصیت.بهتره نگاهی به عملکرد برانکو بندازه که با پنجره بسته و از دست دادن بازیکن های کلیدی و استفاده از ۴ جوان بی سابقه به فینال آسیا هم رفت نیومایر و گرو را مگر همین جذبشون نکرد چی شد؟
    • قاسم IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
      29 3
      خاک بر سر خودت و خاک بر سر لنگ حقیر که با حمایت دولت سر پا موندین.
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
      2 0
      خاک بر سر تو بی تربیت.
  • محمد IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
    18 0
    روزهای خوبی برای شما لنگی ها در پیش رو داریم منتظر آمدن بازیکنان جدیدتان باشید بحران در راه است برید تا 10 سال دیگه در حسرت باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس