دولت فرانسه آماده استفاده از سلاح‌های شیمیایی علیه معترضان

منابع آگاه می‎گویند که دولت فرانسه در نظر دارد از تسلیحات شیمیایی به عنوان آخرین گزینه برای پایان دادن به اعتراضات جلیقه زردها استفاده کند.

به گزارش مشرق، پایگاه میرور به نقل از منابعی که آنها را آگاه خوانده، گزارش داد که دولت فرانسه در نظر دارد از تسلیحات شیمیایی به عنوان آخرین گزینه برای پایان دادن به اعتراضات جلیقه زردها استفاده کند.
افشای خبر آمادگی نیروهای امنیتی فرانسه برای استفاده از پودرهای شیمیایی تضعیف کننده برای پایان دادن به اعتراضات چند هفته اخیر در این کشور، نشان دهنده ناامیدی فزاینده دولت مکرون برای مقابله با این اعتراضات است.

براساس اعلام منابع آگاه، نیروهای امنیتی فرانسه قصد دارند از تسلیحات شیمیایی به عنوان آخرین گزینه حفاظت از ساختمان‌ها و نهادهای کلیدی استفاده کنند.

افشاگری درباره استفاده از پودرهای تضعیف کننده که قابلیت این را دارند که در ۱۰ ثانیه در فضایی ۶ برابر یک زمین فوتبال گسترش یابند، نشان از ناامیدی دولت امانوئل مکرون از برقراری نظم و مقابله با بحران است.

پاریس در پنج هفته اخیر شاهد اعتراضات گسترده جلیقه زردها بوده است.

در ادامه اعتراضات روز شنبه ۱۶۸ تن دستگیر شدند. پلیس برای مقابله با معترضان از ماشین‌های آب پاش، باتوم و گاز اشک آور استفاده کرد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمـّ؁د IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    11 4
    از حقوق بشر، آزادی بیان و دموکراسی رسیدن به تسلیحات شیمیایی! قابل توجه غرب زده ها و غرب پرست ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس