کد خبر 920473
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
پله و نیمار

اسطوره فوتبال برزیل به هموطنش توصیه کرد برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا از حواشی بازی‌اش کم کند.

به گزارش مشرق، پله اسطوره فوتبال برزیل به نیمار هشدار داد که حواشی زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش از جمله تمارض‌ها و شیرجه‌هایش را کاهش دهد تا به شانس خود برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا لطمه نزند. خیلی‌ها نیمار را با هموطنش مقایسه می‌کنند به خصوص از این جهت که هر دوی آنها از تیم سانتوس به اوج رسیدند. پله اما معتقد است که نیمار برای رسیدن به جایگاهی مانند جایگاه او باید یکسری اصول و قواعد را رعایت کند.

بیشتر بخوانید:

پله: مارادونا خیلی بهتر از مسی بود!

پله به کانال پلاس فرانسه گفت: همیشه گفته‌ام که نیمار بازیکن بزرگی خواهد شد اما در سال‌های اخیر اتفاقاتی افتاد که شانس او را کم کرد. او ترجیح داد به شیوه‌ای دیگر ظاهر شود، نه با زدن گل بلکه با گرفتن ژست، تمارض و سخت کردن کار داوران به همین دلیل برای او چهره‌ای منفی ساخته شده است. ما با هم چندین بار درباره این موضوع صحبت کرده‌ایم و با همه اینها او هنوز هم یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. یک پدر از فرزندش انتقاد نمی‌کند، یک پدر به فرزندش می‌آموزد. زمانی که من به شما می‌گویم که او بچه ماست، به این دلیل است که او را به عنوان بچه خودمان در سانتوس می‌شناسیم. مردم فکر می‌کنند که من هم دارم گوش او را می‌پیچانم اما من دارم این کار را به صلاح خودش انجام می‌دهم. من برای او بهترین آرزوها را دارم، برای برزیل و هر کاری که بتوانم برای کمک به او انجام می‌دهم.

نیمار اگرچه به لطف رقم قرارداد انتقال از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن گران‌ترین بازیکن دنیا محسوب می‌شود اما هنوز مهترین ستاره این تیم شناخته نمی‌شود. در واقع درخشش کیلیان امباپه 19 ساله که به خاطر عملکرد خوبش در جام جهانی برای تیم ملی فرانسه، این روزها محبوبیت فراوانی در میان مردم فرانسه پیدا کرده، سبب شده که نیمار دیگر تک ستاره تیمش نباشد.

پله در ادامه به تحسین کیلیان امباپه پرداخت و تأکید کرد : من سال گذشته هم به امباپه تبریک گفتم و این را هم گفتم که او بازیکن بزرگی است. او در 19 سالگی قهرمان جام جهانی شده است. من 17 ساله بودم که قهرمان جام جهانی شدم. من به او گفتم که او می‌تواند به رکورد من (قهرمانی در جام جهانی) برسد. من فکر می‌کنم که او می‌تواند پله جدید باشد. بسیاری از مردم فکر می‌کنند من شوخی کرده‌ام اما حرف من شوخی نبود. پاری‌سن‌ژرمن تیم بزرگی است. من امیدوارم که آنها این فصل بازی‌های خوبی ارائه کنند و تا فینال لیگ قهرمانان بالا بروند. آن وقت دیگر فقط خدا می‌داند که آنها قهرمان می‌شوند یا نه.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس