کد خبر 920405
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
ثبت‌نام بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت سوخت المثنی

تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی از طریق مراجعه حضوری و غیرحضوری ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش مشرق، زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه "تاکنون بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی از طریق مراجعه حضوری و غیرحضوری ثبت‌نام کرده‌اند"، گفت: از این تعداد 300 هزار نفر حضوری در دفاتر پلیس 10+ درخواست خود  را ثبت کرده‌اند.

وی افزود: از زمان آغاز فرآیند ثبت‌نام کارت هوشمند سوخت المثنی تاکنون بیش از 24 هزار کارت سوخت مهاجر که غیرقانونی خرید و فروش شده بود، ابطال شده است.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام کارت سوخت المثنی تمدید شد

فیلم/ قاچاق سوخت به شیوه فیلم های هالیوودی!

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: این کارت‌ها مربوط به اشخاصی بوده است که کارت سوخت خود را غیرقانونی به افراد غیر واگذار کرده بودند.

اسماعیلی با تاکید بر این که تبعات این اقدام به عهده مالکان خواهد بود، گفت: با توجه به ثبت اطلاعات شخصی افراد از جمله مشخصات خودرو در کارت سوخت، افراد از واگذاری کارت سوخت خود به افراد ناشناس خودداری کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید کرد: ویرایش اطلاعات در سامانه همچنان فعال و امکان‌پذیر است.

اسماعیلی افزود: از امروز، دوشنبه، 26 آذرماه برای مالکان خودروهایی که از سال 94 تاکنون شماره‌گذاری شدند، پیامکی به منظور اطلاع رسانی وضع کارت سوخت‌های باقیمانده در شرکت ملی پست ایران ارسال خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام کارت هوشمند سوخت المثنی از روز شنبه، 3 آذر ماه آغاز شده و تا روز شنبه، 24 آذرماه ادامه یافت. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه شماره هفت خود این زمان را به مدت یک هفته دیگر، تا روز شنبه، یکم دی‌ماه تمدید کرد.

برای ثبت درخواست کارت سوخت، مالکان خودرو و موتورسیکلت می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #4* اقدام و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس 10+ مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    0 0
    اقا این کد دستور به درد نمی خوره خودروهارو نمی شناسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس