۲.۵میلیون بازنشسته مشمول سبد حمایتی/عدم تخصیص اعتبار برای همه

دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی، اطلاعیه ای درخصوص اختلال پیش آمده در سامانه نمایش فیش مستمری بگیران این سازمان، صادر کرد.

به گزارش مشرق، در این اطلاعیه آمده است:اختلال پیش آمده در سامانه نمایش فیش مستمری، بدلیل انجام تمهیدات امنیتی است و در حال حاضر امکان مشاهده و چاپ فیش مستمری از طریق لینک سامانه به آدرس زیر: 

http://fishmostameri.tamin.ir با استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) امکان پذیر است.

همچنین برای مشاهده در سایر مرورگرها لازم است، Cache مرورگر پاک شود و یا با کلید CTRL+Shift+P در مرورگر فایرفاکس و  CTRL+Shift+N  در مرورگر کروم یک تب جدید از نوع Private باز نمایید.

قابل ذکر است امکان استعلام آخرین فیش مستمری از طریق سرشماره USSD با کد دستوری *۱۴۲# در بخش خدمات و همچنین در موبایل اپلیکیشن تامین اجتماعی من قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید:

۲.۵میلیون بازنشسته مشمول سبد حمایتی

میزان افزایش حقوق بازنشستگان در سال 98

متقاضیان می توانند برای دریافت موبایل اپلیکیشن به سایت رسمی سازمان مراجعه و یا کد دستوری *۱۴۲*۱۴۲۰# را شماره گیری نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    6 1
    کارگران بخش خصوصی سبد کالا نگرفته اند
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
    9 0
    کاش اختلال در حقوق خودشان بوجود می آمد می فهمیدند که با وضعیت چچور میشه زندگی کرد... خود کارمندان تامین اجتماعی حقوق ماهیانه اش بالای 7 میلوین است ولی حقوق کارگر بدخت چقدر است که توش اختلال هم بوجود بیاد
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
    5 2
    بد بخترین افراد جامعه
  • عاشوربستانى مجدم IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    0 0
    بسيارخوب استاين برنامه تشكر
  • یک با زنشسته IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
    0 0
    کسی نیست به داد بازنشسته های تامین اجتماعی برسد تابایان سال جیزی نمانده است اقایان فقط وفقط حرف وحرف می زنند از عمل خبری نیست خدابه داد ماها وکارگران زحمت کش بی خرجی با این گرانی برسد
  • vqh IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
    0 0
    بهترین وباتجربه ترین افراد کشور ایران(بازتشستگان(وبدبخت ترین و بی اهمیت ترین افراد ایران-بازنشستگان-- خداازتون نگذره وان شاالله روزی برسد که مثل مابازنشستگان با بدبختی وبی پولی و کم خوری- زندگی کنید وهیچ راه فراری نداشنه باشید ورسوا و خوار دو عالم بشید ان شاالله تعالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس