کد خبر 920400
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
سیدحسین حسینی

سیدحسین حسینی بی‌میل نیست که درنیم فصل به تیم دیگری برود اما باشگاه استقلال این دروازه‌بان را به هیچ تیمی نمی‌دهد و حتی به او اعلام کرده به جای این کارها تلاش کند به ترکیب اصلی برگردد.

به گزارش مشرق، مهدی رحمتی در نیم فصل لیگ هجدهم هم بازی‌های بیشتری درقیاس با سید حسین حسینی انجام داد و بیش ازاین دروازه بان درچارچوب دروازه استقلال قرار گرفت. بازگشت رحمتی به جایگاه سابق درشرایطی رخ داد که فصل پیش حسینی با کلین شیت های پردامنه نگاه ها را به سمت و سوی خود جلب کرد و بسیاری براین باورد بودند که رحمتی دیگر به دروازه بان اول استقلال بدل نخواهد شد.

پیش بینی غلطی که حالا باعث شده چالش دروازه بانی دراستقلال از جهاتی فزونی بگیرد. گرچه هیچ تیمی از داشتن دو دروازه بان مدعی لطمه نمی‌بیند اما بدون شک یکی از این دروازه بان ها قربانی خواهد شد وحتی سیستم چرخشی هم نمی‌تواند مدعیان بازی درقفس توری را راضی کند.

بیشتر بخوانید:

رحمتی بهتر از بیرانوند

ماجرای حسینی حالا به این نقطه رسیده که دوست دارد استقلال را به مقصد یکی دیگر از تیم های لیگ برتری ترک کند اما باشگاه استقلال با جدایی این دروازه بان عمیقا مخالف است و حتی به حسینی پیغام داده که فکر جدایی را از سرش بیرون کند. گرچه درروزهای اخیر حرف وحدیث هایی به وجود آمده و حتی امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در نطقی معنی دارد به حسینی پیغام داده که اگر می‌خواهی فیکس شوی تلاش کن و جایگاهت را پس بگیرد اما این اظهارات به جای آنکه روابط دو طرف را متعادل کند موجب بی انگیزگی بیشتر حسینی برای ادامه حضور در استقلال شده است.

حسینی تمایل دارد استقلال را ترک کند تا دردیگر تیم ها شانس بیشتری برای حضور درترکیب اصلی داشته باشد اما باشگاه استقلال حرف آخر را به این دروازه زده و مجوزجدایی صادر نمی‌کند تا حسینی مشکل بزرگ تری را علاوه بر بازگشت به ترکیب اصلی استقلال، پیش روی خود ببیند.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمـّ؁د IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    5 16
    ۱- حسینی جوان و آینده دار هست و می خواد پیشرفت کنه و به گلر شماره یک تیم ملی تبدیل بشه ٢- بهترین کار اینه که رحمتی از فوتبال خداحافظی کنه و به کادر فنی اضافه و مربی حسینی و سایر دروازه بان های استقلال بشه یا اینکه کلا حسینی از استقلال جدا بشه و به یه تیم دیگه بپیونده
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
      22 1
      حسینی دروازه بان خیلی خوبیه ولی واقعا بچه هست و ناپخته عمل میکنه .حسینی با استقلال شد حسینی و ملی پوش اگه تو یه تیم دیگه بود کسی اسمش رو هم نمیدونست
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    5 20
    آقای فتحی بازیکن دوست نداره بمونه توتیم زورکه نیست رضایت نامه اش روصادرکنید بیادپرسپولیس
    • آیهان IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
      20 1
      خخخ بره پرسپولیس.چون بیرانوند میخواد از پرسپولیس بره، دنبال جذب بازیکن استقلالی هستید خخخخ.درسته که حسینی میخواد از استقلال بره ولی این دلیل نمیشه که به پرسپولیس بره نکنه فک کردین ایران بجز استقلال و پرسپولیس دیگه هیچ باشگاهی نداره.خخخخ.
  • محمـّ؁د IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    2 6
    ١- من خودم استقلالی هستم. ما نباید حاضر بشیم طرف رو نیمکت استقلال بسوزه و کل آینده ش با نیمکت نشینی زیر سایه ی رحمتی نابود بشه فقط بخاطر تعصب احمقانه! ۲- با توجه به جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند بهترین تصمیم برای سید حسین حسینی جدایی از استقلال و رفتن به پرسپولیس هست. این هیچ اشکالی هم نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس