کد خبر 920360
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
طارمی

با توجه به مخالفت الغرافه، احتمال بازگشت طارمی به پرسپولیس ضعیف است. مگر اینکه در روزهای پیش رو اتفاق جدیدی رخ بدهد و طارمی مدیران الغرافه را برای صدور رضایت‌نامه مجانی راضی کند.

به گزارش مشرق، درباره آینده مهدی طارمی حرف و حدیث فراوان است. برخی اخبار، او را به تراکتورسازی وصل می‌کند و اینکه قرار است طارمی بمب نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ هجدهم باشد. زنوزی به عنوان مالک تراکتورسازی هنوز واکنشی به این انتقال نشان نداده و مشخص است که طرفین در حال رایزنی هستند.

پرسپولیس دیگر تیمی است که طارمی را زیر نظر دارد. چند روز قبل برانکو ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه طارمی را می‌خواهد یا نه، گفت: «کدام مربی را می‌شناسید که طارمی را نخواهد؟ او فعلا با باشگاه الغرافه قرارداد دارد و مشخص نیست آیا مدیران این باشگاه با جدایی او موفقیت کنند یا نه؟ به همین دلیل فعلا مذاکره‌ای انجام نشده.»

مسیر بازگشت طارمی به پرسپولیس، موانع متعددی پیش رو دارد. ابتدا هواداران این تیم مخالف حضور دوباره طارمی در ترکیب تیم محبوب‌شان هستند. آن‌ها مهاجم الغرافه را باعث و بانی محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات می‌دانند و در فضای مجازی نیز بارها مخالفت خود را با این انتقال اعلام کرده‌اند.

برانکو و باشگاه پرسپولیس اما نظر دیگری دارند. آن‌ها معتقدند برای تقویت خط حمله پرسپولیس در نیم‌فصل دوم، حضور مهدی طارمی مفید خواهد بود. بخصوص که گادوین منشا آمار ضعیفی از خود بر جا گذاشته و فقط یک گل به ثمر رسانده است. افت منشا، بهانه مناسبی است تا پرسپولیس برای جذب طارمی اقدام کند. مهاجمی که پیش از حضور در الغرافه، برای پرسپولیس یک مهاجم کلیدی و موثر بود.

بیشتر بخوانید:

رحمتی بهتر از بیرانوند

طارمی بر خلاف انتقادهایی که گاه و بی‌گاه در قطر و نسبت به عملکرد او انجام می شود، آمار قابل‌توجهی از خود بر جا گذاشته است. او 15 بار در ترکیب الغرافه قرار گرفته و روی 15 گل تیمش تأثیر گذاشته است. مهاجم 26 ساله و ایرانی الغرافه، 6 گل در این 15 بازی به ثمر رسانده و عنوان بهترین مهاجم تیمش را به خود اختصاص داده است. طارمی در 15 هفته‌ای که از لیگ ستارگان قطر گذشته و بازی‌ها به نیم‌فصل رسیده، 4 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرده و البته 5 پنالتی هم گرفته است.

این آمار، هم قابل‌توجه است و هم درخشان اما مشخص نیست چرا در قطر، دست از سر طارمی برنمی‌دارند و مدام به او حمله می‌کنند. برانکو اما برخلاف رسانه‌های قطری، خوب می‌داند که حضور طارمی می‌تواند خط حمله پرسپولیس را تقویت کند و به همین دلیل هم هست که اصرار دارد تا او را جذب کند.

مدیران الغرافه البته از عملکرد طارمی رضایت دارند و همین مهم‌ترین مانع برای بازگشت طارمی به پرسپولیس است. مهاجم تیم ملی که باید در جام ملت‌های آسیا برای ایران بازی کند، پیشنهاد دیگری هم از قطر در جیب دارد اما الغرافه مخالف جدایی‌اش است.

با توجه به مخالفت الغرافه، احتمال بازگشت طارمی به پرسپولیس ضعیف است. مگر اینکه در روزهای پیش رو اتفاق جدیدی رخ بدهد و طارمی مدیران الغرافه را برای صدور رضایت‌نامه مجانی راضی کند.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    18 7
    تورو خدا هر کاری که میکنید این بمب انتحاری نباشه بزنه دوباره ما رو نابود کنه. بی خبر از همه جا و مخفیانه و غیرقانونی بیا بترکه
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
      1 2
      بخونید جنگ وزارت ورزش و دولت و حکومت و فدراسیون ایران با الغرافه
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    8 20
    درب باشگاه پرسپولیس روی همه بازاست
  • Farhad US ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    18 15
    این پسر برای پرسپولیس نحس است بنظرم بهتر است در همان تیم بماند
    • رضا IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
      14 12
      بله برای شما استقلالی ها
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    19 7
    مگه مهاجم قحطیه؟ مگه ترابی نمیاد؟مگه علیپورکم برای پرسپولیس زحمت کشیده واونهم درسخترین شرایط. به نظرمن آزموده راآزمودن خطاست!!
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
      6 7
      شما آلزایمر دارید که آقای گل دو دوره لیگ برتر و عامل صعود پرسپولیش به نیمه نهایی آسیا دوره قبل, بهترین گلزن تیم تو فصل قبل جام باشگاه ها, ستاره دربی چهارتایی و بهترین گلزن تیم ملی در مقدماتی جام جهانی رو فراموش کنید!
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    6 2
    مگه مهاجم قحطیه؟ مگه ترابی ورفیعی نمیان ؟مگه کم جنگنده داریم؟مگه علیپورکم برای پرسپولیس زحمت کشیده واونهم درسخترین شرایط. به نظرمن آزموده راآزمودن خطاست!!
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    0 0
    پدر زن دنبال بهانه می‌گشته
  • علی RO ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    3 2
    بیاد پرسپلیس دو سه تا گل بزنه هواداران فراموش میکنن خیانتش رو ولی خیانت کردن به تیم باب میشه از ما گفتن
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
      2 4
      خیانتی نبود! یه تصمیم بود که هر بازیکن حرفه ای میگیره
  • محسن IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    1 3
    تا همین دیروز پرسپولیس ها هر روز به طارمی فحش می دادند حالا باز برا برگشتنش ذوق زده شدن و به التماس افتادن. چقدر پرسپولیسی ها .....
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    1 0
    عمو نیازی به جنگ و کش قوسی نداره که واسه جذب یه بازی کن یه قرعه کشی یا شیر و خط لازم به کار که نتیجه را مشخص کنه...!!!
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    1 0
    جنگ؟؟؟؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس