کد خبر 919871
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
علی پروین

علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: سازمان خصوصی‌سازی هر قیمتی که روی سهام پرسپولیس بگذارد ما خریدار هستیم و توان خرید باشگاه را داریم.

به گزارش مشرق به نقل از سایت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، علی پروین امروز در تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس بین دو نیمه بازیکنان سابق باشگاه و شاگردان اسبقش را جمع کرد و خطاب به آنها گفت: ما در شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس مشتری سهام باشگاه پرسپولیس هستیم و خودمان می‌خواهیم پرسپولیس را بخریم. از طرفی اگر قصد داشته باشند برای باشگاه مدیرعامل انتخاب کنند یا باید از بچه‌های ما باشد یا از ما هم نظر بخواهند.

پروین که امروز همراه با حسین کلانی با وزیر ورزش دیدار داشته  ادامه داد: سازمان خصوصی‌سازی هر قیمتی که روی سهام پرسپولیس بگذارد ما خریدار هستیم و توان خرید باشگاه را هم داریم. ضمن اینکه در بین پیشکسوتان پرسپولیس آنقدر فرد باسواد و مدیر داریم که دو نفرشان باید در هیات مدیره باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    80 2
    پرسپولیس یک سرمایه ملی هست و علی پروین یک جز کوچک از آن. چطور جرئت کرده پرسپولیس را مال خود کند؟ اصلا این همه پول بادآورده از کجا بدست یک فوتبالیست غیرکارآفرین می رسد؟؟؟؟؟ مگر کارخانه دارد یا تاجر هست؟
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
      7 0
      اینهمه پول لابد از محل فروش برنجهای وزارت صمت و وام های معوقه بانکها فراهم شده است ! آقای سلطان اول تکلیف بدهی های بانکی و پروژه بساز بفروشی هشتگرد و پرداخت بهای برنجها را روشن کنید اونوقت برای تملک باشگاه پرسپولیس خیز بردارید .
  • رضا IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    45 1
    اگر قصد داشته باشند برای باشگاه مدیرعامل انتخاب کنند یا باید از بچه‌های ما باشد یا از ما هم نظر بخواهند....... زرشک . تیم بره دست اینا سال دیگه به دسته یک سقوط می کنه . احترام پیشکسوتا واجب ولی خواهشا این بی سوادا ادعا نکنن . نه پست مدیریتی داشتن نه از علم باشگاهداری برخوردار هستن . لابد داماد پروین و وحید قلیچ میشن کمک مربی . جمع کنین رو اعصاب هوادار نرین لطفا
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    34 0
    فروش پرسپولیس و استقلال به یک فرد حقیقی یعنی نابودی این دو تیم و نابودی فوتبال ملی
  • US ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    0 1
    تیمها را خصوصی کنید تا سهام آنها فروخته و هزینه های آن از جیب خودشون نه از جیب ملت تامین شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس