کد خبر 919072
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: آنها کار تیمی بسیار خوبی دارند و در 4-3 بازی گذشته مقابل سپاهان و تیم‌های دیگر آنها را به خوبی آنالیز کردم.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی با پدیده خراسان درخصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: فردا بازی بسیار سختی داریم و تیم بسیار خوبی مقابل ما قرار می‌گیرد. آنها کار تیمی بسیار خوبی دارند و در 4-3 بازی گذشته مقابل سپاهان و تیم‌های دیگر آنها را به خوبی آنالیز کردم. ما باید با تمام توانمان در بازی فردا ظاهر شویم تا بتوانیم بعد از بازی نتیجه خوبی را در پرونده تیم‌مان ثبت کرده باشیم. 

* ما اعتماد به نفس خوبی بدست آوردیم

وی ادامه داد: ما اعتماد به نفس خوبی بدست آوردیم در دو بازی هشت گل زدیم امیدوارم در بازی فردا هم همان ذهنیت و کیفیت را داشته باشیم.فردا هم هواداران در ورزشگاه حضور دارند ما به آنها نیاز داریم هواداران همیشه یار دوازدهم ما هستند وقتی با اتوبوس و هواپیما به شهرهای مختلف سفر می‌کنیم هوادارانمان را می‌بینیم که همیشه حامی استقلال هستند و این فوق‌العاده است.امیدوارم بعد از بازی فردا هم همینطور باشد ما بعد از مسابقه فردا وارد تعطیلات نیم فصل می‌شویم. 

*4-3 گزینه برای نیم فصل داریم

شفر درمورد اینکه برنامه نیم فصل خود را به باشگاه داده یا نه گفت: از 4-3هفته قبل ما در این مورد مشغول صحبت بودیم و با مدیران باشگاه صحبت کردیم 4-3 گزینه برای نیم فصل داریم باید در نیم فصل اردو بزنیم و این بسیار مهم است.مدیرعامل باشگاه هم روی این مساله کار می‌کند و بزودی تایید نهایی را می‌گیرد و مشخص می‌شود کدام گزینه نهایی خواهد شد برای ما اعلام می‌کند. 

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: لغو بازی به استقلال کمک کرد

وی درمورد اینکه اردوی آنها در خارج از کشور است یا در داخل گفت: هم در داخل و هم در خارج. 

* برایم مهم است اردو در خارج از کشور باشد

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است اردوی آبی پوشان در جزیره کیش برگزار شود زیرا بهرام افشارزاده تایید کرده استقلال و پرسپولیس در یک تورنمنت چهارجانبه شرکت می‌کنند گفت:جزیره کیش در اولویت‌بندی برنامه‌ها ما در رده سوم است.کیش جزیره‌ای زیبا است ولی برای ما مهم است که اردو در خارج از کشور برگزار کنیم. 

* از حضور بازیکنانمان در تیم ملی خوشحال هستم

شفر در پاسخ به این سوال که آیا حضور 9 بازیکن این تیم در اردوهای تیم ملی بزرگسالان و امید به نفع استقلال است یا به ضرر این تیم گفت:از این بابت خوشحال هستم که ما در تیم بازیکنانی داریم که به اردوی تیم ملی دعوت شدند. همه دیدند که ما سخت کار کردیم و از حضور حسینی، چشمی، غفوری، کریمی، منتظری و ... در تیم ملی خوشحال هستم.البته الان مشکلی وجود ندارد که آنها به اردوی تیم ملی بروند و اتفاقا حضورشان مهم است ولی زمانی بود که ما با تیم السد قطر بازی داشتیم و آنها به اردوی تیم ملی رفتند حضور بازیکنان در اردوی فعلی مهمتر از حضورشان در زمان بازی ما با السد است. از طرفی دیگر بازیکنان جوان ما که به تیم امید دعوت شده‌‌اند به استراحت نیاز دارند دفعه قبل رضا کریمی در اردوی امیدها مصدوم بود و ما 4-3 بازی او را از دست دادیم طبیعتا این بازیکنان باید بلافاصله بعد از مصدومیت نزد دکتر نوروزی بیایند ولی کریمی در عمان ماند و به اینجا نیامد. الان هم صیادمنش و قائدی بازیکنان مستعد ما محسوب می‌شوند که باید به اردوی تیم ملی امید بروند اما این را باید در نظر بگیریم که بازیکنان ماشین نیستند و آنها هم نیاز به استراحت دارند. 

* پیش قرارداد دستیار جدیدم برایش ارسال شده است

شفر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف دستیار وی در نیم فصل مشخص می‌شود یا خیر، گفت: چند روز پیش با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و درمورد یک دستیار به جمع‌بندی رسیدیم منتظر پیش قرارداد او هستیم که تنظیم و برایش ارسال شود. قطعا وقتی او پیش‌قراردادش را ببیند بعد از اوکی شدن به جمع ما اضافه خواهد شد.

* استقلال مثل بایرن، بارسلونا و منچستر است

وی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت ساناک و اینکه گفته بود از شفر بپرسید که چرا از استقلال جدا شدم گفت: قبل از صحبت در مورد ساناک یک نکته را باید بگویم که خیلی مهم است بخصوص برای تلویزیون من همواره صادق هستم و حرف راست به هواداران می‌زنم از روز اولی که آمدم درمورد تیم، هواداران و کادر فنی همیشه حرف راست زدم استقلال یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیا است و فراتر از یک باشگاه عادی است مثل بایرن مونیخ، بارسلونا و منچستر یونایتد است. افراد بزرگی مثل پورحیدری،‌حجازی و دانایی‌فر که امروز فوت کرده در این باشگاه حضور داشتند افراد بسیار مهمی در استقلال حضور داشتند. من می‌دانم پورحیدری برای استقلال چه کارهای بزرگی کرده است. استقلال یک باشگاه ویژه در آسیا است. رفتارها هم باید همینطور باشد من در همه نشست‌های خبری صادقانه صحبت کرده‌ام. 

* نباید با افراد بیمار رفتاری علیه آنها داشته باشیم

وی افزود: در مورد سانی و پستی که منتشر کرده همه چیز را می‌دانم قبل از انتظار پستش هم این را می‌دانستم درمورد افراد بیمار مهم است که با احترام رفتار شود نه فقط سانی بلکه با پادووانی هم همین رفتار شد و باشگاه با نهایت احترام با او برخورد کرد و باید به این افراد کمک کردیم. نباید رفتاری علیه آنها داشته باشیم. درمورد سانی و اینکه امکان دارد به جمع ما برگردد یا خیر همه چیز را دقیق می‌دانم و در جریانش هستم و با مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردم و ساشا هم با مدیریت صحبت کرد و قرار شد او را تحت فشار نگذاریم. مدیرعامل باشگاه هم این مساله را صمیمانه پذیرفت و قرار شد این مساله متوقف شود. استقلال یک باشگاه جهانی است و در بین ایرانی‌ها طرفدار دارد و باید مهربانانه و با احترام رفتار کنیم نه اینکه یک نفر حرکت دیگری انجام بدهد و برای ما مشکل درست کند ما فردا بازی داریم و اکنون این مساله برای ما پیش آمده است.

* از افراد باشگاه می‌خواهم صحبت اضافه انجام ندهیم

شفر تصریح کرد: 30 درصد از قدرت و تمرکز من همیشه صرف مشکلات و این مسائل می‌شود. من همیشه با افراد باشگاه صحبت می‌کنم من از آنها می‌خواهم که صحبت اضافه انجام ندهیم ما استقلال هستیم رفتاری در شان استقلال باید داشته باشیم. مدیرعامل و سرمربی تیم باید در مورد مسائل مهم و بزرگ صحبت کنند. ما یکی از بزرگترین باشگاه‌های آسیا هستیم و مسئولیت بزرگی داریم در رشت وقتی بچه‌های کوچک و خانم‌ها که مجاز به حضور در ورزشگاه نیستند بازیکنان استقلال را می‌ دیدند از شدت خوشحالی گریه می‌کردند ما باید مثل رئال مادرید رفتار کنیم مثل آنها ساکت و آرام باشیم چرا آنها مدام قهرمانی می‌آورند زیرا آنجا همیشه ساکت و آرام است و ما هم باید در همین مسیر حرکت کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس