کد خبر 919047
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
استانداران جدید تهران، البرز و سمنان را بیشتر بشناسید + تصاویر

خبرگزاری میزان- امروز هیئت دولت آقایان «عزیزالله شهبازی»، «انوشیروان محسنی بندپی» و «علیرضا آشناگر» را به ترتیب به عنوان استانداران استان‌های البرز، تهران و سمنان انتخاب کرد.

به گزارش مشرق، پیرو تصویب قانون « منع به کارگیری بازنشستگان»، تعدادی از استانداران مشمول این قانون شدند و به همین جهت از سمت خود خداحافظی کردند.
وزارت کشور، افراد مدنظرش را برای تصدی پست استانداری به هیئت دولت معرفی کرده است و هیئت وزیران در جلسات اخیر خود صلاحیت آنها را بررسی و در صورت موافقت به آنها رای اعتماد می‌دهد.
بیشتر بخوانید:
هیئت دولت امروز چهارشنبه ۲۱ آذر به استانداران منتخب استان‌های البرز، تهران و سمنان رأی اعتماد داد.  در این جلسه با رای اعضای هیئت وزیران، آقایان « عزیزالله شهبازی»، « انوشیروان محسنی بندپی» و « علیرضا آشناگر» به ترتیب به عنوان استانداران استان‌های البرز، تهران و سمنان انتخاب شدند.

اعضای هیئت دولت پیش از این در جلسه ۲۳ آبان به « احمدعلی موهبتی» برای تصدی پست استانداری سیستان و بلوچستان، « فتح‌الله حقیقی» زنجان، « محمدجواد فدایی فتح‌آبادی» کرمان و « سید سعید شاهرخی» همدان رای اعتماد دادند.

همچنین هیئت دولت در جلسه ۷ آذر خود نیز « محمدرضا پورمحمدی» را به عنوان استاندارن آذربایجان شرقی، « محمدصادق معتمدیان» برای خراسان جنوبی، «م حمد علی شجاعی» برای استان خراسان شمالی و همچنین « احمد حسین زادگان» برای استان مازندران انتخاب کردند.

سوابق استانداران انتخاب شده برای استان‌های البرز، تهران و سمنان به شرح زیر است:


«عزیز اله شهبازی» درالبرز

سه استاندار منتخب تهران، البرز و سمنان را بشناسید+ تصاویر

«عزیز اله شهبازی» به جای «محمد علی نجفی» سرپرست استانداری البرز شد.
استاندار جدید البرز متولد بهبهان است و فرمانداری آبادان، معاونت امنیتی و سیاسی استانداری البرز و سرپرستی استانداری البرز را در کارنامه خود دارد.

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران

سه استاندار منتخب تهران، البرز و سمنان را بشناسید+ تصاویر

«انوشیروان محسنی بندپی» به جای «محمد حسین مقیمی» بر کرسی استانداری تهران تکیه زد.
استاندار جدید تهران متولد ۱۳۳۵ در نوشهر و دارای مدرک تحصیلی دکترای بهداشت محیط از دانشگاه نیوکاسل انگلستان است.
نمایندگی ادوار ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، مدیرعاملی سازمان بیمه سلامت در سال ۹۴ و معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از جمله سوابق او است.


علیرضا آشناگر استاندار سمنان

«علیرضا آشناگر» به جای  «سیدشهاب‌الدین چاوشی»، سرپرست استانداری سمنان شد.
استاندار جدید سمنان نیز پیشتر شهردار ملایر در سال ۱۳۷۴، شهردار نهاوند از سال ۷۶ به مدت ۵ سال، مدیر رسیدگی به شکایات استانداری لرستان به مدت ۹ ماه، فرماندار کوهدشت و فرماندار ساوه بوده است و آخرین سمت وی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان بود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس