کد خبر 918833
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: مدیران و متولیان فوتبال فقط به فکر بحث بازنشستگی هستند و مسابقات فوتبال و نظارت دقیق بر آن رها شده است.

به گزارش مشرق، سعید آذری اظهار داشت: فوتبال شرایط بدی پیدا کرده است به جای آنکه مثل تمام دنیا در فوتبال باعث همگرایی و نزدیکی دوستی مردم شویم شرایطی را پیش آورده‌ایم که همه علیه یکدیگر شده‌اند. هواداران پرسپولیس به هواداران سپاهان بد و بیراه می‌گویند و هواداران سپاهان علیه هواداران پرسپولیس شده‌اند؛ هواداران استقلال به ذوب آهنی‌ها و هوادارانشان بد می‌گویند و ... نباید شاهد این همه در هم ریختگی و آشفتگی در فوتبال باشیم. فلسفه وجودی فوتبال دوستی و نزدیکی آدم ها به یکدیگر است اما در فوتبال ایران به جای همگرایی دچار واگرایی شده‌ایم و همه علیه یکدیگر موضع می‌گیرند و از فلسفه فوتبال دور شده‌ایم. 

 

وی تصریح کرد: فضایی مشمئز کننده در فوتبال حاکم شده که این مساله به خاطر عدم مدیریت صحیح در تنظیم مسابقات و چینش داوران است که همه هواداران تیم‌ها روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند. درست است که روح فوتبال طرفدار تیم خودی است اما حساسیت‌های نابجایی به هواداران منتقل شده است اگر این رویه ادامه داشته باشد تبعات اجتماعی وحشتناکی را در فوتبال شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

در دادگاه «انحلال فدراسیون فوتبال» چه گذشت؟

سیدجلال حسینی: دیگر سکوت جایز نیست!

آذری با اشاره به نقش کمرنگ و منفعلانه مدیران و متولیان فوتبال ایران عنوان کرد: متولیان فوتبال ایران کجا هستند رئیس کمیته داوران کجا پنهان شده‌ است؟ رئیس سازمان لیگ کجاست؟ مدیران فدراسیون فوتبال کجا هستند؟ نقش آنها در این به هم ریختگی فوتبال کجاست؟ متولیان اصلی فوتبال پیدایشان نیست و شاهد یک آشوب و بی‌نظمی در فوتبال کشور هستیم. باید فضای ورزشگاه‌ها کنترل شود، در برنامه‌ریزی مسابقات نظارت دقیقی را اعمال کنیم اما متاسفانه اکنون همه ورزش و فوتبال ما پر شده از بحث بازنشستگی‌ها، همه کارها رها شده است،‌ مسئولیت این آقایان مگر ایجاد نظم و انضباط و نظارت بر عملکرد و برگزاری مسابقات نیست؟ با این شرایط باید منتظر یک فاجعه در فوتبال بود، هیچ نظارت و کنترلی بر فضای مسابقات وجود ندارد. حوادثی که در ورزشگاه رقم می‌خورد ممکن است یک فاجعه جبران‌ناپذیر را رقم بزند. 

وی تاکید کرد: با اشتباه یک داور و کمک داور که الفاظی بین تماشاگران رد و بدل می‌شود که به هیچ عنوان شایسته نیست نقش متولیان فوتبال در این فضای لجام گسیخته کجاست؟ اینکه فقط مدیران فوتبال ما را از تعلیق بترسانند خوب نیست باید مدیران تا لحظه آخر وظایفشان را به خوبی انجام دهند، هواداران تیم های فوتبال چه گناهی کرده‌اند که دچار چنین سوء مدیریتی هستند. اکنون هر هفته 40- 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه‌ها جمع می‌شوند و به جای اینکه از فضای فوتبال لذت ببرند به یکدیگر فحاشی می‌کنند. آقایان مدیر کجا تشریف دارید؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    7 0
    درست است فضای فوتبال دارد به سوی به وجود امدن یک فاجعه می رود.مقصر اول هم صداوسیما هست.که دربرنامه کودک هم دو قطبی فوتبال را تبلیغ می کند حتی دربرنامه کودک از بپه ها می پرسند بر روی انتن استقلالی هستی یا پرسپلیسی.بد بزرگ جلوه دادن موفقیت ها وشکست ها.بعد مدیران وزارت ورزش و فدراسیون که باعث اختلاف بین تماشاگران شده اند .اوردن پرچم ژاپن در ورزشگاه ها شده نماد اعتراض به مدیران ورزشی.تمام رسانه ها دراین کار مقصر هستند
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    8 1
    ورزشگاهی جایی می خواد منفجر شود خوب فوتبال را تعطیل کنید بود و نبود فوتبال چه اثری دارد
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    3 0
    مگه تا حالا که لجام گسیخته نبوده جز این بوده
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    4 0
    قطعا بیانات امثال شما در این تحریکات تاثیر(بخوانید بسیار موثر) دارد آقای مدیر
  • مهدی IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    3 1
    آقای آذری این فضا توسط فدراسیون بوجود آمده لطفا خودتو به کوچه علی چپ نزن.
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    4 5
    این اقای عشق مصاحبه خودش یکی از مشکلات فوتبال ماست
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    8 1
    بیا برو بابا هزار تا بدبختی داریم .
  • IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    13 1
    به جهنم سر و ته این فوتبال جز فساد و تبانی و از بین بردن بیت المال مردم چیه که حالا فاجعه درونش بخواد نگران کننده باشه
  • صافکار IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    6 0
    غشی های وطنی! در این شرایط هم جالبه خانم ها در ورزشگاه حضور فعالی داشته باشند!؟برای فرار از حل مشکلات بهانه ای بهتر نبود؟
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    2 6
    برو صافکاریتو بکن . یکنفر میخواد مخ ترا صافکاری کنه
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    2 5
    تو انگلستان و آرزانتین هواداران تیم های فوتبال انقدر تعصبین که همدیگر رو میکشند
  • علی AE ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    4 0
    فوتبال باشگاهی ما چون گیفیت نداره میخواند با حواشی اون را جذاب کنند
  • علی IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    0 0
    خودش سریک اشتباه صداوسیما جه قشقلقی راه انداخت البته معلوم بود نمایش برای انتخابات فدراسیون بود الانم داره استارت میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس