کد خبر 918789
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم

سومین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم " فاتحین" دجمعه ۳۰ آذر از ساعت ۱۳:۳۰ در سالن همایشهای برج میلاد باحضور خانواده های معظم شهدای یگان فاتحین کشور و فاطمیون و زینبیون برگزار می گردد.

به گزارش مشرق، سومین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم " فاتحین" دجمعه ۳۰ آذر از ساعت ۱۳:۳۰ در سالن همایشهای برج میلاد باحضور خانواده های معظم شهدای یگان فاتحین کشور و فاطمیون و زینبیون برگزار می گردد.

این مراسم باتوجه به همزمانی با شب یلدا و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شامل اجرای برنامه های منتوعی با موضوعات مرتبط انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید:

وصیت عجیب شهید صدرزاده به همسرش

تصویری دیده نشده از شهید حججی و فرزندش

فیلم/ خاطره گویی شهید مدافع‌حرم بر سر مزار همرزمش

محمد صائبی سخنگو و مدیر روابط عمومی سومین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم " فاتحین" گفت:
در این مراسم برخی مقامات لشگری و کشوری سخنرانی داشته و از خانواده مدافعین حرم و خانواده های حوادث تروریستی تجلیل به عمل می اید.

میثاق نامه ۲۰۰۰ نفری مدافعین حرم در چهلمین سالگرد نظام مقدس جمهوری اسلامی مبنی بر حفظ و صیانت از آرمانهای انقلاب ، نظام ، وطن و ولایت رونمایی از دستاورد نظامی در حوزه مخابرات در یگان فاتحین مهمان ویژه از یمن رونمایی از تمبر یادبود یگان فاتحین بخش دیگری از این مراسم است.

در حاشیه این مراسم نیز غرفه کودکان ، غرفه عکاسی ، غرفه حجاب و عفاف و نمایشگاه نقاشی شهدای مدافع حرم فاتحین و فاطمیون برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تقی IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    0 0
    حضور برای عموم آزاد است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس