مدیر شرکت مینو

مدیر عامل گروه صنعتی مینو با انتقاد از رفتار زشت برخی افراد در تلاش برای تخریب ساقه طلایی گفت: ملاک فروش ساقه طلایی وزن است که روی لفاف درج شده است که ۲۰۰ گرم باید باشد.

به گزارش مشرق؛ دکتر علیرضا عباسیانفر افزود: واقعیت این است که ساقه طلایی با بیش از ۴۰ سال تداوم در تولید بیس و پایه بیسکویت ایران است و سهم بسیار بالایی در بازار مصرف دارد و برخی ها چشم دیدن این جایگاه را ندارند.

دکتر عباسیانفر با بیان این مطلب که از خرداد ماه امسال این محصول با رشد تولید نسبت به قبل روبرو بوده است، گفت: ساقه طلایی محصولی است که رکورددار تولید بیسکویت ایران است و همین افزایش تولید و تثبیت جایگاه فروش باعث شده است که برخی ها به دنبال تخریب باشند.

مدیرعامل گروه صنعتی مینو ادامه داد: سالهاست که وزن بیسکویت ساقه طلایی بر روی آن نوشته و هیچگاه تغییر نکرده است.

وزن ساقه طلایی 5% + 200 گرم است. هر چند وقت یکبار هجمه ای بر علیه این برند برتر ملی انجام می شود.

در برندهای مشابه این محصول برای انطباق با قیمت های رند بازار تغییراتی در وزن محصول انجام می دهند .ولی با توجه به اینکه محصول ساقه طلایی محبوب مصرف کنندگان داخلی و خارجی می باشد و با حجم وسیعی توزیع می شود شرکت صنعتی مینو سالهاست که توجه خاصی به کیفیت یکنواخت محصول و وزن یکنواخت بسته آن دارد.

دکتر عباسیانفر ادامه داد: حجم تولید روزانه ساقه طلایی شاید بیشتر از تولید یک یا دو هفته محصول بیسکویت برخی شرکت ها باشد و حال که مردم خواهان این محصول هستند متاسفانه برخی چشم دیدن موفقیت روز افزون این محصول را ندارند.

مدیرعامل گروه صنعتی مینو افزود: با تشریح جایگاه ساقه طلایی در صنعت شیرینی و شکلات ایران گفت: ساقه طلایی دارای نشان برند ملی است و عملا یکی از ماندگارترین برندهای کشور است و به خاطر سلامت محور بودن، توسط برخی پزشکان برای سبد رژیمی تجویز می شود و الان از جایگاه ویژه ای در نزد مردم برخوردار است.

دکتر عباسیانفر در ارتباط با طرح شکایت از برخی افراد که در حال سیاه نمایی نسبت به این محصول استراتژیک مینو هستند، گفت: در دادسرای فرهنگ و رسانه طرح دعوا شده است و پلیس فتا در حال تکمیل تحقیقات است و به زودی تمام کسانی که با جعل تصویر و سیاه نمایی به صورت عمدی یا سهوی در حال ضربه زدن به این برند ملی هستند را به دادگاه خواهیم کشاند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس