اجمالی/توضیحات معاون حقوقی دانشگاه الزهرا: دادگاه از متصرفان اراضی دانشگاه خلع ید کرده است

قضات رسیدگی کننده به این پرونده ۲۵۰ جلسه تشکیل دادند و حتی در محل اراضی حاضر شده و با متصرفان صحبت و آنها را نسبت به موضوع توجیه کردند.

به گزارش مشرق، خانم مطیعیان معاون مدیریت حقوقی دانشگاه الزهرا در نشست خبری امروز خود درباره حواشی زمین‌های ده‌ونک با بیان مطلب فوق اظهار کرد: از 76 خانواده در اینجا خلع ید شده است بعلاوه یک باب حمام و مغازه می شود.
بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: طبق قانون اگر خانههای سازمانی قرار باشد واگذار هم شود نباید بیش از 75 متر باشد در حالی که در این اراضی از املاکی به مساحت 450 تا 750 متر خلع ید شده است. زمانی که شرکت تجهیزات ایمنی راهها، بهرهبردار این اراضی دولتی بوده است از قبل از انقلاب و بعد از آن تعدادی از مدیران و کارشناسان وزارت راه در آن ساکن بودند. اکنون نیز 22 بازنشسته و یک شاغل در اینجا ساکن هستند.

مطیعیان گفت: 14 ملک در تصرف همسران و 5 ملک نوادگان، 23 ملک در تصرف فرزندان شاغلان شرکت تجهیزات ایمنی است. 4 ملک خالی است و 6 ملک هم در اختیار کسانی است که رابطه شغلی با شرکت ندارند و قولنامهای خریدهاند. دانشگاه به عنوان یک نهاد فرهنگی برای اینکه این افراد در این شرایط اقتصادی دچار مشکل نشوند افراد را شناسایی، دستهبندی و از منابع مجاز خود که دارای مصوبه هیأت امناست، برای تهیه مکان زندگی مساعدت کرد. در مرحله اول اجرای حکم که شامل 5 مورد بود دو واحد مسکن مهر تهیه شد و در مراحل بعدی نیز وجوهی برای تهیه مسکن به برخی از آنها داده شد که در آن زمان توانستند منازلی را تهیه کنند.اکنون هم افراد تقاضاهای متعددی دارند و ما با درک شرایط آنها کمک می کنیم که آنها در هر اجرای حکم خلع ید بتوانند.

ادامه دارد...

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    1 0
    متاسفانه یک خانه ی سازمانی چندین صاحب پیدا میکند یکی اون سازمان و شرکت یکی شهرداری یکی اماکن یکی شورای شهر ..خلاصه باید به هرکدام هم قیمت خانه را بپردازی وگرنه رو سرت خرابش میکنن .
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    1 0
    400 متر خونه ویلایی رو از بابا میگیرن جاش یه مسکن مهر تو دورقوز اباد بهش میدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس