کد خبر 918306
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
تصویر متفاوت از قلعه‌نویی و شجاع در یک روز جنجالی

برای اینکه متوجه رفتار قلعه نویی پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس شوید، باید عقب گردی به آخرین رویارویی او و برانکو ایوانکوویچ داشته باشید.

به گزارش مشرق، فصل گذشته پرسپولیس قهرمانی‌اش مسجل شده بود که به ورزشگاه فولادشهر رفت تا مقابل ذوب آهن قرار بگیرد ولی پیروزی در این مسابقه برای هر دو مربی اهمیت ویژه ای داشت؛ امیر قلعه نویی برای کسب عنوان نائب قهرمانی تلاش می کرد و برانکو هم می خواست تیمش با حفظ روند خوب در مسابقات آسیایی موفقیتش را ادامه دهد.


بازی با تساوی یک بر یک در حال اتمام بود که استنلی کی روش موفق شد، روی ارسال کرنر دروازه پرسپولیس را باز کند؛ شکست در فولادشهر سبب شد تا برانکو ایوانکوویچ در اعتراض به اتفاقات بازی و عملکرد داوری در کنفرانس خبری شرکت نکند و در اولین مصاحبه با خبرنگاران، گفت دوست نداشته در سیرکی که ترتیب داده شده، شرکت کند؛ واکنشی از سرمربی پرسپولیس که بارها طی ماه ها و هفته های اخیر به آن ارجاع شده و  در نقش جهان بار دیگر این ماجرا تازه شد.


تکسیرا در کنفرانس خبری پس از تساوی مقابل پرسپولیس در نشست خبری به جای قلعه نویی شرکت کرد و صحبتش را با این جمله شروع کرد: « قلعه نویی نخواست در سیرک شرکت کند !».

بیشتر بخوانید:


این جمله یعنی امیر قلعه نویی به هیچ وجه از اتفاقاتی که در نقش جهان رخ داد و او سه امتیاز مهم را با پنالتی ای که مشکوک بود از دست داد، رضایت ندارد و تکسیرا را فرستاد تا همین پیام را مخابره کند و به نوعی حرکت برانکو ایوانکوویچ را که اتفاقا روابط حسنه ای هم با او دارد، جبران کرده باشد.

رفتار سرمربی سپاهان البته بُعد دیگری هم داشت؛ همانطور که چند ماه پیش خبرنگاران حاضر در فولادشهر از رفتار برانکو ناراحت شده بودند، عدم حضور قلعه نویی در نشست خبری در ورزشگاه خانگی و استفاده از اصطلاحی که پیش‌تر برانکو استفاده کرده بود، سبب شد خبرنگاران و به خصوص رسانه های اصفهانی بار دیگر به انتقاد از این رفتار برآیند که مربی پرتغالی سعی کرد با آرامش به سوال آنها پاسخ بدهد و حضورش در نشست خبری را دلیلی بر ادای احترام به آنها بداند.

امیرقلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ طی سال های اخیر همواره دیدارهای حساسی برابر هم برگزار کرده اند ولی شاید مهم ترین واژه‌ای که حالا از دل نبرد ژنرال و پروفسور بیرون می آید، چیزی جز سیرک نباشد !  واژه‌ای که توسط برانکو در فولادشهر استفاده شد و یکشنبه 18 آذرماه در نقش جهان توسط قلعه نویی و در کنایه به رفتار برانکو پاسخ داده شد، تا نبرد بعدی این دو مربی تحت تاثیر این کلید واژه باشد؛ نبردی که شاید خیلی زودتر از دیدار برگشت دو تیم، در نیمه نهایی جام حذفی و بازگشت برانکو به نقش جهان شاهدش باشیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
    3 2
    اونروز که بازی تراکتور رو در اورد و جای قهرمان رو عوض کرد و کاپ رو داد به سپاهان و تاج اصفهانی . اگه گوش این و عوامل و اوامر پشتشو میگرفتند این چرخه فاسد قطع میشد. اونروز همه راضی بودن و سکوت پیشه کرده بودند. و بعدا سراغ خودشان رفتند کسی نمانده بود اعتراض کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس