کد خبر 918150
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
آنفلوانزا نمایه

اگر مبتلا به سرماخوردگی شدید یا آنفلوآنزا شده‌اید، یکی از بهترین تدابیر درمانی استفاده از این دو آنتی‌بیوتیک طبیعی بسیار قوی است.

به گزارش مشرق، یکی از مهمترین مشکلاتی که فصل پاییز می‌تواند در بسیاری از افراد ایجاد شود سرماخوردگی خصوصاً سرماخوردگی ویروسی آنفلوآنزاست که باید تدابیری را در این خصوص برای پیشگیری و یا درمان آن در نظر داشت.

بدون تردید با انجام این تدابیر می‌توان در پیشگیری از بیماری‌های فصل پاییز و نیز درمان آن گامی مؤثر برداشت.

بیشتر بخوانید:

کلداکس، درمان آشنای سرماخوردگی

مهمترین تدبیر طب اسلامی و طب ایرانی در فصل پاییز، داشتن پوشش مناسب به‌منظور مبارزه با سرمای این فصل است؛ اگر می‌خواهید به بیماری‌های صعب‌العلاج مبتلا نشوید لازم است به این نکته مهم اهتمام زیادی داشته باشید.

باد و سرمای پاییزی، بیماری‌زاست؛ استارت بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج سرطانی از جمله سرطان خون و لنفومها، سرطان مغز استخوان‌ها و... با فرا رسیدن فصل پاییز کلید می‌خورد!

در حدیثی از امیرالمؤمنین علی (ع) آمده است که ایشان فرمودند: : "اغتنموا برد الربیع فانّه یعمل بابدانکم کما یعمل باشجارکم و اجتنبوا برد الخریف فانّه یعمل بابدانکم کما یعمل باشجارکم" یعنی "غنیمت شمرید باد بهاری را که با کالبدهای شما آن کند که با درختان شما و بپرهیزید از سرمای خزانی که با کالبدهای شما آن کند که با درختان شما".

اگر مبتلا به سرماخوردگی شدید یا آنفلوآنزا شده‌اید، یکی از بهترین تدابیر درمانی خوردن آب انار و زیتون استبه این طریق که اناری را دربسته و کامل روی شعله نگهداشته تا کامل از درون پخته شود، سپس آن را در دستهایتان با انگشت شست‌تان، خیلی سبک فشار می‌دهید تا آب دانه‌های انار چلانده شود، سپس با نی سوراخش کرده و درونش را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون پرکنید، دوباره روی بخاری گذاشته بعد از کمی گرم شدن آب انار و روغن زیتون داخل انار را بمکید.

با پختن انار آنتی‌بیوتیک خیلی قوی به‌وجود می‌آید که هر عفونت ناشی از سرماخوردگی مثل گلودرد و گوش‌درد را درمان می‌کند؛ این مخلوط را هر شب به‌مدت ۵ شب موقع خواب میل کنید و بعد از آن چیزی نخورید.

برای تکمیل در امر درمان، هر روز صبح ناشتا به‌مدت ۷ روز پیاز کاملی را سیخ زده و روی شعله نگهداشته تا کاملاً کباب شود سپس آن را از سیخ کشیده و لایه‌های داخلی پیاز کباب‌شده را میل کنید.

این دو تدبیر درمانی را می‌توان برای پیشگیری و درمان عفونت فارنژیت، سرفه‌ها، عفونت سینوس‌ها و سینوزیت، آسم و نفس‌تنگی و هر نوع سرماخوردگی در نظر گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    1 1
    ۷ روز! آفولانزای مرغی هم داشته باشی و دارو نخوری در مدت ۷ روز خودش خوب میشه!
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    0 1
    میشه شما هم مثل مهناز افشار دکتر بازی درنیارید اولا سرماخوردگی و انفلوانزا ویروسن انتی بیوتیک برای باکتری هست نه ویروس دوما لطفا از وجود مبارک اهل بیت برای طب خرج نکنید این کارتون وهن تشیع هست خود اهل بیت موقع بیماری طبیب صدا میکردن از وجود مبارک پیامبر تا امیرالمومنین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس