اژه ای

سحنگوی قوه قضاییه گفت:گفته می شود ۷۰۰ هزار گوشی تلفن همراه داریم که تنها ۱۳۰ هزار گوشی به دلیل پرونده قضایی توقیف شده است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه صدو‌سی‌وچهارمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه با اعلام احکام قضایی تعداد دیگری از محکومان اقتصادی گفت: سید محمود موسوی به اتهام پرداخت رشوه به ۳ سال حبس، افشین شریفی پور بابت پرداخت رشوه به ۳ سال حبس، ابوالقاسم عنایت اللهی به اتهام ارتشا به سه سال حبس، ایرج فرشباف به اتهام جعل سند به سه سال حبس، سید مجتبی شبیری بابت اعمال نفوذ به دو سال حبس و جزای نقدی، حسن نامدار به اتهام جعل سند رسمی به سه سال حبس و دو سال محرومیت، سعید سیف به اتهام اخذ رشوه به ۲ سال حبس و ۲ سال انفصال و در خراسان رضوی علی مجدی فر به اتهام کلاهبرداری محکوم به ۱۰ سال حبس و جزای نقدی و رد مال محکوم شده است.

بیشتر بخوانید:

حکم اعدام حمید باقری درمنی تأیید شد

اعلام اسامی تعدادی از محکومان اقتصادی +جزئیات

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه بیان داشت: همانطور که میدانید به لحاظ شرایط زمانی یکی از کارهای ما این است که تا آنجایی که ممکن است به تولید و اشتغال ضربه نخورد، یک بحثی داشتیم با برخی از وزرا و جلساتی داشتیم و در ستاد اقتصاد مقاومتی هم اقداماتی در این جهت انجام شد.

وی افزود: قرار بر این بود که اگر هر مالی توقیف شد هر چه زودتر تعیین تکلیف شود و همین طور هم شد. بعضی مایحتاج مردم و برخی مواد اولیه کارخانجات تعیین تکلیف شد حتی دیدیم یک سری از اموال بدون توقیف در گمرک مانده است.

اژه‌ای خاطرنشان کرد: قرار شد با وزارت صمت رایزنی کنیم تا هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود. گفته می شود ۷۰۰ هزار گوشی تلفن همراه داریم که تنها ۱۳۰ هزار گوشی  به دلیل پرونده قضایی توقیف شده است و ما بقیه اینها توقیفی دستگاه قضایی نیست.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه تصریح کرد: ترتیباتی داده شده تا هر چه سریعتر اینها از توقیف خارج شود و به بازار بیاید، البته اینها باید خودشان در وزارتخانه بررسی کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس