کد خبر 917852
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان گفت: سپاهان هواداران بسیار پرشوری دارد و اگر ورزشگاه مناسبی در اصفهان بود حداقل ۱۰۰ هزار نفر برای حمایت از این تیم به ورزشگاه می آمدند.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی عصر شنبه در نشست خبری  پیش از رویارویی دو تیم سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی‌های سپاهان و پرسپولیس همواره از بازی‌های جذاب و حساسی است و  ما خوشحالیم که این بازی در بهترین شرایط برگزار می‌شود و امیدوارم با ارائه یک بازی منطقی سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم چرا که لیاقت آن را داریم و شرایط خوبی را سپری می‌کنیم.

وی پیرامون وضعیت سپاهان افزود: خوشبختانه ما در شرایط خوبی به سر می‌بریم و از آغاز فصل، هفته به هفته بهتر شده است. هرچند ما هنوز جای کار داریم و باید پیشرفت کنیم و نگرش خود را تغییر دهیم اما از برنامه‌ای که ترسیم کردیم جلوتر هستیم و به این خاطر از همه عوامل باشگاه، کارکنان کارخانه فولاد مبارکه و هواداران تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

استقبال از پرسپولیسی‌ها با سنگ+ عکس

پرسپولیس: امنیت نباشد از هتل خارج نمی‌شویم

فیلم/ حمله به اتوبوس پرسپولیس با سنگ

سرمربی سپاهان پیرامون شرایط پرسپولیس توضیح داد: پرسپولیس تیمی است که مربی بزرگ و بازیکنان خوب و هواداران پرشوری دارد و برخلاف اینکه ادعا می‌شود دست و بال این تیم بسته است من چنین عقیده‌ای ندارم بلکه پرسپولیس تیمی متشکل از چندین بازیکن است که چند سال است با یکدیگر بازی می‌کنند و به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و اگرچه شاید قدری خسته باشند اما از لحاظ کیفی از تیم‌های برتر ایران است که تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت.

وی هواداران را یار اول تیم عنوان کرد و افزود: برخی هواداران را یار دوازدهم تیم می‌نامند اما من عقیده دارم که هوادارن یار نخست تیم هستند و حضور این هواداران تاثیر زیادی بر روند بازی دارد. اصفهان هم فوتبال دوستان پرشوری دارد اما ورزشگاهی نیست که سپاهانی‌ها نشان دهند که حداقل ۱۰۰ هزار نفر برای حمایت این تیم به آن ورزشگاه می‌آیند و من مطمئنم اگر اعلام شود که طبقه دوم ورزشگاه نیز قابل استفاده است، حتما هر دو طبقه پر خواهد شد، این وظیفه ما است که به گونه‌ای بازی کنیم که هوادار رغبت کند که به ورزشگاه بیاید.

قلعه‌نویی پیرامون اهداف سپاهان در این دیدار توضیح داد: فوتبال از دو ساختار دفاعی و هجومی تشکیل می‌شود و این دو مکمل یکدیگر هستند و ما نیز در دیدار فردا نخست با هدف گل زدن و دوم با هدف گل نخوردن به میدان می‌رویم. آقای برانکو نیز با توجه به شرایط و بضاعت تیمش، برنامه‌ای را تا نیم‌فصل برای پرسپولیس ترسیم کرده است که و ما نیز باید به این برنامه احترام بگذاریم.

وی در واکنش به سوالی پیرامون تبلیغات منفی مربوط به هزینه‌کرد سپاهان بیان داشت: من هر جا بروم، تبلیغات منفی هم به دنبال من و بر علیه من خواهد آمد و جای تعجب ندارد اما من مجددا از سازمان لیگ می‌خواهم که قرارداد تیم‌ها را منتشر کند تا همه چیز روشن شود و من فکر می‌کنم ما از نظر هزینه‌کرد تیم پنجم لیگ هستیم‌.

سرمربی ادامه داد: ما چشم ‌انداز روشنی را برای سپاهان هدف‌گزاری کردیم و خویشبختانه اکنون از برنامه خود جلوتر هستیم اما هنوز نیم فصل دوم که نیمه اصلی لیگ است باقی مانده است و ما قطعا برای نیم‌فصل دوم تیم را تقویت خواهیم کرد و برای این کار برنامه‌ای را به باشگاه ارائه کرده‌ایم که بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در ارتباط با مصاحبه سرمربی پرسپولیس مبنی بر اشتباهات داوری افزود: برانکو مربی بزرگی و از دوستان من است و من فکر می‌کنم او هم قدری خسته است اما به هر حال من حاضرم بازی‌های دو تیم سپاهان و پرسپولیس بررسی شود و هر تیمی که بیشتر از داوری سود برده امتیاز کسر شود چرا که در این فصل تا اینجا سپاهان حداقل ۶ امتیاز بخاطر اشتباهات داوری از دست داده است.

قلعه‌نویی هواداران اصفهانی را با فرهنگ خواند و افزود: مردم اصفهان، مردم با فرهنگ و قدرشناسی هستند و من پس از جدایی از سپاهان با تیم‌های مختلفی به اصفهان آمدم و هر بار مردم اصفهان به من احترام گذاشتند و من خواهش می‌کنم که همین احترام را فردا نسبت به پرسپولیس و شجاع خلیل‌زاده قائل باشند و انرژی خود را صرف تشویق تیم سپاهان کنند نه حمله به تیم حریف. متاسفانه کار جدیدی هم رایج شده که پرچم ژاپن را به ورزشگاه می‌آورند ،در صورتی که پرچم سپاهان از زیباترین پرچم‌های دنیاست و این کار با فرهنگ ما همخوانی ندارد.

وی همچنین پیرامون داوری افزود: اگرچه اشتباهاتی وجود دارد اما ایران پاک‌ترین داوران را دارد که همه جزء بهترین‌ها هستند و ما به تک تک آنها احترام می‌گذاریم و امیدواریم همه آنها بتوانند مانند آقای فغانی پیشرفت کنند و در سطوح عالی دنیا سوت بزنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    2 2
    ارتش پرسپولیس40میلیونی است.
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    1 1
    شعر و شاعری هم استعداد میخواد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس