تاج و کفاشیان

نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال امروز در محل کار خود حاضر شد تا به جلساتش رسیدگی کند.

به گزارش مشرق، مهلت حضور بازنشستگان در مناصب اجرایی و دولتی کشور در تاریخ ۱۵ آذرماه به اتمام رسید، ولی بحث حضور بازنشستگان در ورزش و به خصوص فوتبال همچنان پیچیدگی های خودش را دارد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از روز پنجشنبه گذشته در فدراسیون حاضر نشده و همچنان منتظر است تا وضعیت خودش و چند عضو بازنشسته هیات رئیسه از جمله علی کفاشیان، رئیس کمیته و سازمان لیگ فوتسال، مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

5 بازنشسته‌ای که شاید فوتبال را تعلیق کنند! +عکس

هرچند تاج از حضورش در فدراسیون خودداری کرده و محمدرضا ساکت دبیر کل فوتبال هم از سمتش استعفا داده است اما علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون امروز شنبه هم در کمیته فوتسال حاضر شده است.

کفاشیان با وجود اتمام مهلت حضور بازنشستگان در مناصب دولتی، امروز با حضور در ساختمان کمیته فوتسال به جلسات از پیش تعیین شده اش رسیده است.

وی پیش از ظهر امروز همچنین قرار است در جلسه ای، المپیاد استعدادهای برتر را بررسی کند.

از سوی دیگر، کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال هم امروز در کمیته فوتسال حضور داشت اما عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال که او هم بازنشسته است و به تازگی از دوره های آموزشی فوتسال در امارات بازگشته، امروز در محل کار خود حضور ندارد.

حضور کفاشیان در کمیته فوتسال در شرایطی رخ داده است که وی معتقد است سازمان لیگ یک نهاد دولتی نیست و از بودجه های دولتی هم استفاده نمی کند به همین علت حضورش در این پست منافاتی با قانون منع به کارگیری بازنشستگان ندارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس