کد خبر 917601
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
بازداشتگاه کهریزک به محلی برای نگهداری و بازورپوری معتادان متهاجر تبدیل می‌شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک خبر داد و گفت: این مکان، محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی با اشاره به لزوم ساماندهی و بازپروری معتادان متجاهر، بیان داشت: یکی از آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران، وجود معتادان متجاهر در اماکن و معابر عمومی همچون خیابان ها، پارک ها، اطراف اتوبان‌ها و زیر پل‌ها است که حضور آنان، زمینه بروز سایر جرایم خرد، مانند سرقت را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش رئیس پلیس پایتخت به فیلم منتشر شده از سوهانک

این مقام ارشد انتظامی با اعلام تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک، گفت: با تدبیر فرمانده نیروی انتظامی، بازداشتگاه کهریزک به محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر تبدیل خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: جمع آوری و بازپروی معتادان متجاهر در پاسخ به درخواست‌های مردمی است و بارها اعلام کرده ایم که پلیس می‌تواند در کمترین زمان ممکن، معتادان متجاهر را از سطح شهر جمع آوری کند، اما مسئله مهم در این قضیه، نگهداری و بازپروری این معتادان است که نیازمند مکان مناسب و کافی می‌باشد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از آماده و مناسب سازی این مکان، شاهد حل بخشی از مشکلات در این حوزه باشیم؛ بدون تردید اگر بخواهیم این موضوع به صورت اصولی و کامل حل شود، نیازمند عزم و برنامه جدی از سوی سازمان‌های مسئول در این مسئله هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    1 0
    لطفامسئولان مبارزه باموادمخدر وسرقت وامنیت اخلاقی واجتماعی درطرح وبرنامه هاشون سری به محله سبلان جنوبی وخیابان صبوری که پاتوق این جماعته هم بزنند ویه برخوردقاطعی بااین جماعت داشته باشن!!!مشرق جان لطفا منعکس کن !!
  • آزاد IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    0 1
    اهان اونجا برای کشتار معتادان خوبه چون نه کسی را دارن صداش در بیاد نه غذا می خورند
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
      3 0
      نه به استعمال بطری واکنشی نشان می دهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس