کد خبر 917574
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
مورینیو

روزنامه انگلیسی «سان» مدعی شده منچستریونایتد به احتمال زیاد مورینیو را اخراج خواهد کرد و برای جانشینی او پوچتینو، سرمربی تاتنهام را در نظر گرفته است.

به گزارش مشرق، سران باشگاه فوتبال منچستریونایتد به دنبال جایگزینی برای ژوزه مورینیو هستند و طبق ادعای روزنامه سان، مائوریتسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام کسی است که برای جانشینی مورینیو انتخاب کرده‌اند. این روزنامه مدعی شده منچستریونایتد درصدد است تا برای این مربی آرژانتینی ۴۵ میلیون یورو بپردازد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات مورینیو درباره حرکت جنجالی‌اش پس از برد منچستر +عکس

مورینیو به خاطر دوران حضورش در یونایتد به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. تیم او در جدول رده‌بندی هشتم است و ۱۸ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. صدر جدولی که در اختیار منچسترسیتی است.

با ۶ پیروزی، ۵ تساوی و ۴ شکست  تیم سرمربی پرتغالی نتوانسته به هیچ وجه انتظارات را برآورده کند. اگر با همین شرایط پیش برود تیم منچستر به رقابت‌های لیگ قهرمانان سال آینده راه پیدا نخواهند کرد.

مطمئنا تیم فوتبال منچستریونایتد اگر فصل آینده در لیگ قهرمانان حاضر نباشد کارش را با مورینیو ادامه نخواهد داد. اگر یونایتد در مرحله گروهی این رقابت‌ها در سال جاری حذف می‌شد باید برای اخراج مورینیو مبلغ کمتری می‌پرداخت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس