اکبر نبوی

بیم داریدافکار و اندیشه های شما را هم در مستندهایی دیگر، به نقد و تحلیل بنشینند و چهره بی‌نقاب تان بر مردم و بویژه جوانانی که می‌کوشید مواضع و شخصیت واقعی تان را از آنها پنهان نگه دارید، آشکار شود؟

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - مستند جنجالی «راه طی شده» علی‌ملاقلی‌پور  بحث‌برانگیزترین مستند سال 1397  است و همچنان در فضای مجازی با واکنش‌های متعددی مواجه می‌شود. در رابطه‌ با واکنش‌های غیر مستندی که در برخی رسانه‌های و فضای مجازی منتشر می‌شود، اکبر نبوی کارشناس سینما واکنش نشان داد و در کانال تلگرامی خود نوشت: 

علی ملاقلی‌پور یک فیلم مستند ساخته به نام «راه طی شده»  در باره زندگی، اندیشه ها و تاثیرات سیاسی و فکری مرحوم مهندس مهدی بازرگان.من این مستند را دیده ام. فعلا نمی خواهم در باره ی قوت ها، ضعف ها، رویکردها و بینش های آن سخن بگویم. اما در عجبم از کسانی که ادعاهای گوشخراش شان در باره ی آزادی و تحمل آراء و اندیشه های دیگران (حتی اگر غلط باشد و ...) سال هاست برای فضای اجتماعی کشور آلودگی صوتی و تبلیغاتی ایجاد کرده است اما یک فیلم مستند را که حرف و نگاه و واکاوی تازه و جدیدی در باره ی مرحوم بازرگان دارد، تحمل نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید:

ممنوع‌الجشنواره‌ام / لیبرال ها هم اهل بایکوتند و آزادی اندیشه را برای مخالفان نمی‌پذیرند

ملاقلی‌پور: چرا منافقین از نهضت آزادی کسی را نکشت؟!/مجاهدین خلق فرزندنهضت آزادی هستند

علی ملاقلی‌پور : ما طرفدار آقای خمینی هستیم!

آقایان و خانم های بسیار محترم! چه خبر شده؟ چه خبرتان شده؟ چرا اینقدر برآشفته و نگران شده اید؟ نکند بیم آن دارید که جوان  و جوانان دیگری، از سر کنجکاوی و تحقیق، افکار و اندیشه های شما را هم در مستندهایی دیگر، به نقد و تحلیل بنشینند و چهره ی بی نقاب تان بر مردم و بویژه جوانانی که می کوشید مواضع و شخصیت واقعی تان را از آنها پنهان نگه دارید، آشکار شود؟ 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    3 10
    تحمل دروغگویی را ندارند. الان شاه بد بود. بازرگان بد بود. مصدق بد بود. احمدی نژاد بد بود.. فقط تندروهای وحشی که فقط بلدن از دیوار سفارتها بالا بروند و اقتصاد کشور را فلج کنند. مردم را سرکوب کنند خوب هستن؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس