کد خبر 917420
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
سردار  اشتری نمایه

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما هوشیاری لازم را داریم و تعداد زیادی از اعضای تیم تروریستی چابهار در مرز ناموفق بودند و حرکاتشان خنثی شده و به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته چابهار اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید، حدود ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روز گذشته یک دستگاه وانت که حامل مواد منفجره بوده برای عملیات انتحاری به مقر انتظامی شهرستان چابهار حمله می کند.

بیشتر بخوانید

جزئیات جدید از حادثه تروریستی در چابهار

فیلم/ گفتگو با خانواده شهید حادثه تروریستی چابهار

وی ادامه داد: خوشبختانه با هوشیاری، رشادت و شجاعت ماموران نیروی انتظامی، فرد مهاجم ناکام شد و قبل از اینکه بتواند داخل آن مقر شود خودروی فرد مهاجم منفجر و به هلاکت می رسد.

سردار اشتری اضافه کرد: البته ۲ نفر از کارکنان عزیز نیروی انتظامی که یکی از آن ها مامور ما بوده، با شجاعت جلوی این فرد مهاجم ایستاده بود و به شهادت رسید.

وی با اشاره به شایعات مطرح شده درباره شهادت فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: فرمانده انتظامی چابهار هیچ گونه آسیبی ندیده و خبر شهادت وی کذب است.

سردار اشتری درباره تدابیر نیروی انتظامی برای مقابله با تروریست ها افزود: ما هوشیاری لازم را داریم و تعداد زیادی از این ها در مرز ناموفق بودند و حرکاتشان خنثی شده و به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد: اقداماتی هم صورت گرفته و ان شاءالله بتوانیم ایادی دیگر این گروه را شناسایی و تحویل قانون بدهیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس