کد خبر 916809
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
عکس/ اولین تمرین ذوب آهن با علیرضا منصوریان

هواداران تیم پرسپولیس با سر دادن 6‌تایی علیه علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب‌آهن شعار سر دادند.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و بازی تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن را تماشا کند.

*جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

* هواداران تیم پرسپولیس در دقیقه 4 سیدجلال حسینی کاپیتان تیم خود را که به تازگی از فوتبال ملی خداحافظی کرده به شدت تشویق کردند.

* فردی که تا حدودی به علی کریمی شباهت داشت در میان تماشاگران نشسته بود که به همین دلیل هواداران پرسپولیس او را تشویق کردند!

بیشتر بخوانید:

فیلم/ برخورد گرم برانکو و منصوریان پیش از بازی

*هواداران تیم پرسپولیس با سر دادن شعار 6‌تایی به منصوریان کنایه زدند چرا که زمانی که او سرمربی تیم استقلال بود در لیگ قهرمانان آسیا از تیم العین امارات 6 گل خوردند.

*بعد از اینکه خلیل‌زاده با ضربه سر دروازه تیم ذوب‌آهن را باز کرد هواداران پرسپولیس به او لقب سر طلایی دادند.

* در اواخر نیمه اول داور بازی دو بار خطای امید عالیشاه را اعلام کرد که این مسئله باعث شد تا علاوه بر برانکو هواداران پرسپولیس علیه داور واکنش نشان دهند.

*زمانی که داور بازی سوت پایان نیمه اول را به صدا درآورد علی علیپور به داور بازی معترض بود که این مسئله باعث شد تا داور یک کارت زرد به او بدهد. بعد از این مسئله علیرضا بیرانوند و برانکو هم به سراغ داور بازی رفتند و برای لحظاتی جو ورزشگاه ملتهب شد این در حالی است که پرسپولیسی‌ها به عملکرد داور بازی معترض بودند و این مسئله برای لحظاتی شعار هواداران را علیه تیم داوری در پی داشت.در این اعتراض ها محسن مسلمان هم حضور داشت و به داور بازی اعلام داشت چرا فقط یک دقیقه وقت اضافه گرفته است. در ادامه بازیکنان ذوب آهن در حمایت از مسلمان به سید مهدی سید علی اعتراض کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس