محمد ایمانی

پاریس میزبان سازمان منافقین و بارانداز گروهک ملی مذهبی است.عضو فراری سردبیری شرق در پاریس اقامت دارد. سفیر فرانسه عضو ارشدسرویس جاسوسی است.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

گفت و گو و تیتر آگهی گونه روزنامه شرق برای سفیر اطلاعاتی فرانسه، ابهاماتی را بر انگیخته است. فرانسوا سنمو  60 ساله اواخر اردیبهشت پارسال، استوارنامه خود را تقدیم آقای روحانی کرد. او از 2012 تا 2014 مدیر بخش اطلاعات در سرویس امنیت خارجی و جاسوسی فرانسه بود، نهادی که در کانون مدیریت این سرویس قرار دارد. سنمو از دهه 1980 میلادی در تونس، اردن و لبنان  ماموریت داشته است.

روزنامه شرق هر چند خود را به کارگزاران منتسب می کند، اما برخی اعضای گروهک ملی-مذهبی در آن نفوذ داشته اند. به عنوان مثال فرزانه روستایی سالها عضو شورای سردبیری روزنامه شرق ( وقبل از آن همکار روزنامه های جامعه و توس و خرداد و اعتماد) بود و چند سال قبل همراه برخی سران گروهک ملی - مذهبی به فرانسه پناهنده شد. وی همسر رضا رئیس طوسی از سران طیف "روند جدایی منافقین" است. رئیس طوسی و برخی دیگر از عناصر ملی-مذهبی با باند مهدی هاشمی معدوم در بیت منتظری مرتبط بودند.

بیشتر بخوانید:

خبرنگار BBC فهمید؛ علی مطهری نفهمید!

تلگرام و دوگانه توسعه- پیشرفت

پاریس امسال نیز میزبان نشست سازمان تروریستی منافقین بود. اما سرویس جاسوسی فرانسه فقط این سازمان و عناصری مانند بنی صدر و رجوی را پس از فرار، میزبانی نکرده است. پاریس بعد از شکست فتنه سبز در سال 1388 ، مشخصا تبدیل به بارانداز و ترمینال فعالیت دو طیف فراری شامل «اصلاح طلبان افراطی» و طیف «گروهک ملی -مذهبی» شد که ذیل عنوان شورای هماهنگی سبز دورهم جمع شدند؛ از اردشیر امیرارجمند مشاور میرحسین موسوی، تقی رحمانی و رضاعلیجانی ومرتضی کاظمیان ویوسفی اشکوری و فرزانه روستایی بگیرید تابرخی روحانی نماهای نزدیک به باند مهدی هاشمی معدوم ، و همچنین برخی روزنامه نگاران فراری که در سایت هایی مانند روز آن لاین و سپس زیتون به اتفاق برخی سلطنت طلبان و چپ های سابق گرد هم آمدند. پاریس ترمینال اتصال طیفی از محافل ضد انقلاب است.

فرانسه استارت زننده برخی هتاکی ها علیه اسلام و پیامبر اعظم (ص) نیز هست، مانند اهانتی که نشریه "شارلی ابدو " کرد و دولت فرانسه از هتاکی آن حمایت کرد. اما موضوع عجیب، حمایت روزنامه ایرانی "مردم امروز" از نشریه موهن فرانسوی، با تیتر "من هم شارلی هستم" بود. "مردم امروز" نیز از جمله نشریات وابسته به کارگزاران بود که سردبیری آن را محمد قوچانی (اولین سردبیر روزنامه شرق) بر عهده داشت.

شاید اکنون راحت تر بتوان تحلیل کرد که سفیر اطلاعاتی فرانسه در صفحه اول شرق، و انواع آگهی های ساعت های فرانسوی در صفحه 3 این روزنامه چه می کنند؟ یا چرا شرق در دفاع از منافع شرکت توتال، به کیهان حمله می کند و در صفحه اول خود برای مدیر مسئول کیهان کاریکاتور می کشد؟ یا مثلا چرا روزنامه اعتماد سخنان مدیر شرکت بدنام و فاسد توتال را تیتر یک می کند که مدعی است " مذاکره‌کنندگان شما به خوبی از منافع ایران دفاع کردند"!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سید IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    37 2
    اصلاح طلبان تهوع آورند! تهوع آور!
  • FR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    26 0
    البته در این موارد فرانسه سرش کلاه رفته جنگ زرگری فرهنگی را به فرانسه واگذار کردند اقتصادی را به انگلیس خبیث که حسابی با دولت بنفش هماهنگ است وبا همدستانش !از منافع بهره میبرد مفسدین هم براحتی در کانادا زیر پرچم انگلیس مشغول غارت وانتقال دارایی هستند. امریکا هم موزیک متن را اجرا میکند !
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    8 0
    تبریک می گم به وزارت اطلاعات خسته نباشید!!!
    • LB ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      1 0
      دارن نقاشی میکشن. نگران نباشید. البته رس اونایی رو هم میکشن که بگن وزارت اطلاعات روحانی فلانه، خود روحانی فلانه. و...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس