کد خبر 916515
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
کیهان نمایه

بعضی‌ها می‌گویند توان ما در حد و ‌اندازه تولید آبگوشت بُزباش و خورشت قرمه‌سبزی است و آن دیگری معتقد است باید مدیر هم از خارج وارد کنیم و...

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چه خبر؟!


گفتم: کره جنوبی برای اینکه تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان بر زمین نماند بلافاصله بعد از دستور آمریکا، خرید نفت از ایران را متوقف کرد!


گفت: ما در مقابل این اقدام خصمانه چه کرده‌ایم؟!


گفتم: بازار پر سود و ۸۰ میلیونی ایران را در اختیار انواع کالاهای کره جنوبی قرار داده‌ایم! از لوازم خانگی گرفته تا گوشی‌های تلفن همراه و خودروهای رنگارنگ و...


گفت: یعنی باید بنشینیم و نگاه کنیم که تحریم‌کنندگان کشورمان هر بلایی دلشان خواست بر سر اقتصادمان بیاورند و هیچ عکس‌العملی نبینند؟!


گفتم: وقتی بعضی‌ها می‌گویند توان ما در حد و ‌اندازه تولید آبگوشت بُزباش و خورشت قرمه‌سبزی است و آن دیگری معتقد است باید مدیر هم از خارج وارد کنیم و... چه انتظاری غیر از این داری؟!


گفت: چرا نباید جواب دندان‌شکنی به کره جنوبی بدهیم؟


گفتم: با این برخورد منفعلانه‌ای که داریم، بیم آن می‌رود جواب دندان‌شکن ما هم به گونه‌ای باشد که فقط کار و کاسبی دندان‌پزشکان کره جنوبی را رونق بدهد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    2 0
    کیهان عزیز حرفات درسته ولی وقتی خود مردم دنبال کالای کره ای هستند تقصیر دولت چیه؟ اگه وارد نکنه قیمتها سر به فلک میکشه
  • نعمت‌الله ایمورنژاد IT ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    1 1
    فقط میشه گفت تاسف بحال وزارت خارجه ضعیف وذلیل که تمام متحدان ازشرق تاغرب ازدست دادیم رسیدیم به یمن وسوریه وعراق ولبنان که داریم یچی بهشون میدیم..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس