دستگیری نمایه

دادستان اصفهان گفت: پرونده قضایی برای متهم حادثه اذیت و آزار تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس ابتدایی اصفهان تشکیل شده است.

به گزارش مشرق، علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در خصوص اذیت و آزار تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس اصفهان از سوی اولیای یکی از دانش آموزان گفت: در پی وصول گزارشی مبنی بر آزار و اذیت چند دانش آموز در یکی از مدارس مقطع ابتدایی اصفهان دستور ویژه قضایی صادر و متهم این پرونده که یکی از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است بازداشت شد.

بیشتر بخوانید:

توضیحاتی درباره آزار و اذیت دانش‌آموزان یکی از دبستان‌های اصفهان

وی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، اقدامات فوری و خوبی در رابطه با جمع آوری ادله جرم انجام و این فرد به پزشکی قانونی معرفی شده است.

اصفهانی اضافه کرد: با تعیین شعبه ویژه بازپرسی در دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان تحقیقات تکمیلی در این خصوص در دستور کار قرار گرفته و نتیجه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

این مقام قضایی در استان اصفهان از خانواده‌ها و شکات احتمالی خواست که تا حصول نتیجه مراتب را تنها از طریق دستگاه قضایی استان پیگیری نموده و اطمینان داشته باشند دستگاه قضایی با دقت و سرعت و قاطعیت موضوع را رسیدگی و در صورت ثبوت جرم، اشد مجازات قانونی را برای متهم این پرونده اعمال خواهد نمود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    28 0
    باید سریع در ملاء عام دارش بزنن جنایتکار حرومزاده رو
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
      4 0
      اول باید اثبات بشه بعد منتظر میشن تا حضرتعالی مطابق میلتون ایشون رو مجازات کنی...
  • RO ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    2 0
    شیوع این اقدامات جنایتکارانه در مدارس باعث شده است خانواده ها نسبت به ادامه تحصیل فرزندانشان دچار تردید شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس