کد خبر 915415
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
ظریف نمایه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ‌سئوال از وزیر را حق نمایندگان دانست و گفت: آقای ظریف در مجلس باید توضیح دهند که با کدام سند و منطق ‌پولشویی کلان در کشور را مطرح کرد.

به گزارش مشرق، محمد حسن‌نژاد سئوال و استیضاح را حق نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و اظهار داشت: ‌طرح استیضاح وزیر امور خارجه ‌در راستای اجرای دموکراسی و مردم‌سالاری است.


نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سئوال کردیم که آقای ظریف با کدام سند و منطق مطرح کردند که در کشور پولشویی کلانی وجود دارد؟ افزود: البته ما نمی‌گوییم نیست، پولشویی در هر کشوری ممکن است وجود داشته باشد اما طرح آن از طرف وزیر امور خارجه با چه هدفی بوده است؟

بیشتر بخوانید:

بررسی استیضاح ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس

استیضاح یا پاس گل به ظریف؟!



وی خاطر نشان کرد: اگر در یک خانواده یک فرد معتاد وجود داشته باشد، اعضای خانواده آن را در بیرون جار می‌زنند یا از طرق مناسب رفع و حل می‌کنند؟

ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای اقتصاد افزود: وزیر امور خارجه حرفش در سطح بین‌الملل سند است و با این حرفش تا سطح سازمان ملل موجب ایجاد مسائلی برای کشور می‌شود.

وی همچنین درباره واکنش وزیر امور خارجه کشورمان به منتقدین و مخالفین CFT گفت: توهین به مخالفین CFT توهین به برخی نهادها و بزرگان کشور بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهماندار هواپیما IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    2 4
    مجلس خالی بند
  • مهماندار هواپیما IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    1 15
    این نماینده های استیضاح کنده می خواهند که بچه هایشان را در وزارت خارجه استخدام کنندو این بهانه خوبی برای استخدام شدنشان است
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    1 11
    از جناب نماینده باید پرسید زمانی که پولشویان مشغول پولشویی و بیچارگی مردم بودند شما چکار می کردید؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس