کد خبر 915187
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰
کیهان نمایه

یارو با چند متر فاصله به قبری اشاره می‌کرد و فاتحه می‌خواند! پرسیدند؛ چرا نزدیک‌تر نمی‌روی‌؟ گفت؛ آخه این مرحوم از فامیل‌های دورمون بود!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای عراقچی گفته است دستاورد ما از برجام «نزدیک صفر» است‌!


گفتم: قبلا آقای سیف هم گفته بود دستاورد ما از برجام «تقریبا هیچ» است!


گفت: پس آن‌همه ادعا که برجام فتح الفتوح ! و  بزرگ‌ترین دستاورد تاریخ! و نشانه تسلیم قدرت‌های بزرگ در مقابل ایران‌! و معجزه قرن‌! و ... چی شد؟!


گفتم‌: چه عرض کنم‌؟!  


گفت‌: حالا معلوم نیست چرا به‌جای اینکه رسما اعلام کنند توان مذاکره نداشته‌اند و سرشان کلاه گذاشته‌اند و برای ملت فاجعه آفریده‌اند! و ... می‌گویند نزدیک صفر! و تقریبا هیچ‌!


گفتم‌: یارو با چند متر فاصله به قبری اشاره می‌کرد و فاتحه می‌خواند! پرسیدند؛ چرا نزدیک‌تر نمی‌روی‌؟ گفت؛ آخه این مرحوم از فامیل‌های دورمون بود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    13 0
    طرف گفته بود این چاه اگر برای ما آب ندارد برای تو که نان دارد، حالا برجام نافرجام هم قضیه اش همین است! اگر برای ملت داشته اش هیچ است ولی برای بعضی ها نشان و مدال و سکه های طلا و آلاف و علوف و عناوین پر طمطراق و ............ فراوان به ارمغان آورد! بنابراین اولاً علی برکت اللّه! ثانیاً گور بابای خلق اللّه!
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    13 0
    من جای ظریف و روحانی و تیم هسته ای بودم استعفا میدادم بعد از اونهمه اشتباه. ولی اقایون طلب کارم هستن
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    6 0
    حالا باید یکی تهمت های روحانی در زمان انتخابات به اصولگرایان رو به پیشونی خودش بچسبونه که برازنده خود اقای روحانیه همون جمله ای که با تمسخر می گفت شما مذاکره بلدید؟؟؟!!!
  • امیر IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    4 0
    تاریخ برجام روحانی و ظریف را هم ردیف قراداد گلستان و ترکمنچای قرار میدهد . اصلاح طلبان مردم را از حمله امریکا و انزوا و تحزیم میترساندند و خود را فرشته نجات ایران میدانند پس چرا علیرغم تمام امتیازها باز تحریم شدیم و در انزوا قرار گرفتیم و اقتصادمتلاشی شد؟
  • عباس IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    7 1
    دولتیان 11 و12 همه چیز گفتند از رستم بودن خودشان در سیاست و از نابلد بودن سیاست رقیبانشان اما اگر موشکهای نقطه زن سپاه نبود و آقاهم نبود الان دوره بعد از کودتای 1332 بود و آقای روحانی هم در احمدآباد تبعید بودند اما اروپا وآمریکا کور خوانده اند تیرشان به سنگ خورد وخواهد خورد انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس