فتح الله زاده

مدیرعامل سابق استقلال گفت: ای کاش مدیران قبلی که در مورد من صحبت می‌کنند یکبار هم بگویند که فتح‌الله‌زاده 7 جام به دست آورده ولی سؤال من این است استقلال در 5 سال گذشته چند جام گرفته است؟

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده در خصوص انتقاداتی که به وی از طرف مدیران سابق باشگاه استقلال می‌شود، گفت: من از مدیران سابق استقلال گلایه دارم. 4 سال است از تیم جدا شده‌ام و تقریباً فصل پنجم است که از باشگاه دور هستم ولی چرا اگر من عامل اصلی بدهکاری‌ها هستم استقلال در این 5 فصل مرتب بدهکار شده است؟ آیا در این 5 فصل هم من بودم؟ من زمانی مدیریت باشگاه را در اختیار داشتم که سازمان تربیت بدنی 50 درصد بودجه باشگاه را قبول کرد و قرار بود 50 درصد دیگر را من تأمین کنم ولی سازمان تربیت بدنی وقت به تعهداتش عمل نمی‌کرد و همین موضوع باعث می‌شد که ما بدهکار شویم. 

بیشتر بخوانید:

فتح‌الله‌زاده: آقایان از اسم من می‌ترسند

وی افزود: ای کاش مدیران قبلی که در مورد من صحبت می‌کنند یکبار این را هم بگویند که فتح‌الله‌زاده 7 جام به دست آورده ولی سؤال من این است باشگاه استقلال در 5 سال گذشته چند جام به ارمغان آورده است؟ آرزوی من این بود که با هیأت مدیره و مجمعی کار کنم که درآمد و مسائل مالی‌اش باز باشد. شما دیدید طی 2 سال اخیر اسپانسر استقلال با حمایت و دخالت مستقیم وزیر ورزش انتخاب شده و همین اسپانسر نزدیک به صد میلیارد تومان پول به باشگاه تزریق کرده است. من نمی‌گویم کار بزرگی انجام می‌دادم اما اگر چنین رقمی را در اختیار داشتم (که آن هم دولتی نبوده است) حداقل برای استقلال یکی، دو جام می‌آوردم و کمپی که نیمه‌کاره رها شده را کامل می‌کردم.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تأکید کرد: با همین رقم می‌شد ستاره‌های قبلی را حفظ کرد و تیم را طوری تقویت کرد که امروز ستاره سوم روی پیراهن باشگاه باشد. من باشگاه را با سه میلیارد تومان بودجه مدیریت می‌کردم اما همان‌طور که گفتم امروز با حمایت‌های وزیر و وزارتخانه استقلال و پرسپولیسی سالی 50 تا 60 میلیارد بودجه دارند. من از مدیران قبلی استقلال خواهش می‌کنم منصفانه حرف بزنند و ناکامی‌هایشان را گردن من نیندازند. فتح‌الله‌زاده را همه می‌شناسند او همیشه خدمتگزار هواداران استقلال بوده است.

وی در پاسخ به این سؤال که شما معتقدید استقلال در سال‌های اخیر پول زیادی از اسپانسرها گرفته است، گفت: به اعتقاد من در 2 سال گذشته نزدیک به صد میلیارد تومان پول به باشگاه تزریق شده که البته این رقم به درستی توسط مدیران باشگاه مدیریت نشده است. آیا نمی‌توانستیم از محل صرفه جویی و سو مدیریت  در قراردادهای مگویان، بویان و پروپیچ...  حداقل 5 میلیارد تومان به ساخت و تجهیز کمپ حجازی اختصاص داد؟ آیا هواداران تیم پرافتخار استقلال، شایسته داشتن یک کمپ مناسب نیستند؟ من اگر حرفی می‌زنم نمی‌خواهم کسی را ناراحت کنم اما دلم برای استقلال می‌سوزد. 

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه بارها به وزیر ورزش انتقاد کرده و حالا بحث استیضاح سلطانی‌فر مطرح شده است، گفت: من همیشه صادقانه و منصفانه اظهار نظر می‌کنم. من بارها با وزیر اختلاف سلیقه و نظر داشتم چون سال‌ها در این فوتبال بودم و محیط ورزش را خوب می‌شناسم اما واقعیت این است که باید منصفانه و صادقانه با مردم حرف زد، شاید خیلی جاها به سلطانی‌فر انتقاد کردم ولی در شرایط فعلی استیضاح را به نفع ورزش نمی‌دانم. در همین استقلال و پرسپولیس آوردن اسپانسر 120 میلیاردی در سال کار هر کسی نیست که وزیر این کار را کرده است. اگر چه معتقدم هزینه‌های این اسپانسرها در باشگاه‌ها به درستی مدیریت نشده است. ثبات یکی از عوامل موفقیت است و قطعا نمایندگان محترم مجلس  به این موضوع توجه ویژه خواهند داشت. در مقطع فعلی استیضاح به صلاح ورزش نیست همان‌طور که در مورد فدراسیون فوتبال  مدیریت باشگاه های استقلال و پرسپولیس هم همین نظر را داشته و دارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    2 0
    این رو باید دقیقاً از شما پرسید که چطور هست که سالها نیستید اما انقدر بدهی بار آوردید که هنوز پرداخت نشده. :))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس