کاظم جلالی و لاریجانی

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در مورد استیضاح لاریجانی گفت: تعدادی از نمایندگان امضا کننده این استیضاح اعلام کردند امضای ما برای استیضاح آقای لاریجانی نبوده است لذا امضای خود را پس گرفتند.

به گزارش مشرق،‌ کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در مورد استیضاح ظریف گفت: فراکسیون‌های مجلس خیلی موافق استیضاح ظریف نیستند.

بیشتر بخوانید:

بررسی استیضاح ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس

وی در مورد استیضاح لاریجانی گفت که تعدادی از نمایندگان امضاکننده این استیضاح اعلام کردند امضای ما برای استیضاح آقای لاریجانی نبوده است لذا امضای خود را پس گرفتند.

جلالی در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال کاندیدا شدن لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: صحبتی در خصوص نامزد شدن آقای لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری نشده و ایشان درگیر مسائل کشور و اداره مجلس هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    4 2
    آقای ظریف چنان خسارتی به کشور زد که تا چند سال جبران نخواهد شد این نفر از خطوط قرمز رهبری عزیز که همان خطوط قرمز اسلام پاک است عبور کردند آقای ظریف هرکس به غیر خدا دل ببندد خوار و ذلیل خواهد شد
  • منصور CA ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    1 1
    آقای لاریجانی در1400 احساس مسئولیت می کنند و در انتخابات با نام اصولگرا ، اعتدالگرا و زیر بیرق اصلاح طلبان هستند آقای جلالی و شما نیز در کنار ایشان احساس مسئولیت می کنید و این یعنی تدوام دولت روحانی و جواب گو نبودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس