کد خبر 914935
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
ورود ثبت نام کارت سوخت به فاز جدید/آغاز ثبت نام کارت سوخت با کد دستوری از امروز

ثبت نام کارت سوخت که از هفته جاری آغاز شد از امروز وارد فاز جدیدی شده و این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده که با استفاده از کد دستوری #۴* در کنار روش های پیشین ثبت نام خود را انجام دهند.

به گزارش مشرق، به دنبال آغاز ثبت نام کارت سوخت از ابتدای هفته جاری و آغاز ثبت نام الکترونیکی از روز دوشنبه (۵ آذر ماه)، در راستای سهولت متقاضیان روش‌های ثبت نام متنوع‌تر شده و افراد با توجه به دسترسی‌های خود می‌تواند عملیات ثبت نام را انجام دهند.

در قدم اول و روش سنتی آن مطرح شد که مالکان خودرو یا موتورسیکلت می‌توانید به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه و عملیات ثبت نام از این طریق انجام دهید.
بیشتر بخوانید:
پس از آن امکان ثبت نام از درگاه اینترنتی سامانه دولت همراه از طریق سایت این سامانه و یا اپلیکیشن آن فراهم شد که مراجعه به این درگاه باید با توجه به جدول زمان بندی آن و طبق آخرین شماره سمت راست گوشی تلفن همراه باشد.
گفتنی است در این روش ثبت نام باید شماره تلفن همراه به نام مالک وسیله نقلیه باشد تا با درج کد ملی و تاریخ تولد مالک، اطلاعات شناسنامه‌ای به صورت خودکار نمایش داده شود و پس از آن صاحبان خودرو اطلاعات شناسایی وسیله نقلیه یا شماره VIN را درج کنند و با انتخاب کارت بانکی عضو شتاب پیامی مبنی بر تایید عملیات ثبت‌نام به اطلاع متقاضیان خواهد رسید که این مرحله پایانی ثبت نام خواهد بود.
در کنار این روش ها، روش چهارمی مانند استفاده از کد دستوری #۴* (ستاره ۴ مربع) فراهم شده که امکان ثبت درخواست از طریق تمامی گوشی‌های تلفن همراه اعم از هوشمند و معمولی را از امروز ۷ آذر ماه ایجاد کرده، که مالکان خودرو و موتور سیکلت با شماره گیری این کد دستوری می توانند برای ثبت درخواست کارت سوخت المثنی اقدام نمایند.
صاحبان بیش از یک دستگاه خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت برای ثبت نام باید به ازای هر دستگاه خودرو یا موتورسیکلت با یک کارت بانکی عملیات ثبت نام را انجام دهند، همچنین مشترکین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ارزو شهریاری IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    8 0
    کی می توانیم ثبت نام کنيم
  • علی کاظمی مقدم GR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    3 0
    عالی
  • محمددوستی IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲
    0 0
    کارت سوخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس