کد خبر 914708
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
مسی

لیونل مسی روز شنبه در جریان دیدار بارسلونا و اتلتیکومادرید با دریبلی تماشایی بار دیگر لحظه‌ای به یادماندنی خلق کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه‌ی اسپانیایی مارکا در گزارشی به درخشش فوق‌العاده‌ی لیونل مسی در دیدار با اتلتیکومادرید پرداخت و مدعی شد دریبل زیبای مسی در جریان این بازی که با نتیجه‌ی تساوی 1-1 به پایان رسید یکی از به یاد ماندنی‌ترین درخشش‌های او بوده. مارکا حتی از این دریبل مسی به عنوان زیباترین دریبل دوران فوتبالی او یاد کرد.

بیشتر بخوانید:

در گزارش مارکا آمده که مسی به خط کناری زمین چسبیده بود که توپی برای او ارسال شد. مسی سعی کرد توپ را با سر کنترل کند ولی سرعت و زاویه‌ی توپ به شکلی بود که کنترل این توپ برای هر فوتبالیستی غیرممکن به حساب می‌آمد، البته هر فوتبالیستی به جز مسی.

توپ بلندی که برای مسی ارسال شده بود ابتدا با ضربه‌ی سر او به هوا بلند شد. درحالیکه توپ به آرامی پایین می‌آمد لوئیس فیلیپه بازیکن برزیلی اتلتیکو که مثل سایه به مسی چسبیده بود سعی داشت هر طور شده اجازه ندهد مسی این توپ را کنترل کند. اما در حالی که چیزی به تماس توپ به زمین نمانده بود مسی با یک ضربه‌ی خارق‌العاده که با پاشنه‌اش به توپ زد توپ را از لای پاهای لوئیس فیلیپه رد کرد و با یک چرخش زیبا از او سبقت گرفت و به حرکتش ادامه داد. مارکا این دریبل مسی را زیباترین دریبل دوران فوتبالی او می‌داند.

مسی وقتی توپ اول را با سر می‌زند تا توپ به هوا بلند شود، به لوئیس پشت می‌کند و همین به او فرصت می‌دهد تا این دریبل رویایی خود را امتحان کرده و با موفقیت عملیاتی کند. مارکا در گزارش خود می‌نویسد مسی با بارقه‌ای از نبوغ، لوئیس فیلیپه‌ی برزیلی، مدافع سابق چلسی و فعلی اتلتیکو را ویران کرد. مسی بعد از این عبور زیبا از فیلیپه، توپ را برداشته، به سرعت از حاشیه‌ی سمت راست پیشروی کرده و در نهایت توپ را به لوئیس سوارز واگذار کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس