کد خبر 914221
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
حمید درخشان

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا و محرومیت از جذب بازیکن خسته و فرسوده شده است.

به گزارش مشرق،‌ حمید درخشان در مورد مساوی بدون گل پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز گفت:‌ بازی خوبی بود، البته پرسپولیس به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا دچار خستگی و فرسودگی شده است، مصدومیت‌ها هم دست از سر پرسپولیس برنمی‌دارد،‌ اینها همه مزید بر علت شد تا تراکتورسازی در این بازی وزن بیشتری داشته باشد.

وی افزود:‌ تراکتورسازی در آسیا نبود و فشاری روی این تیم ایجاد نشده است،‌ سه کاپیتان تیم ملی در این تیم بازی می‌کنند، بازیکنان خارجی این تیم هم بسیار باکیفیت هستند، با این حال پرسپولیس می‌توانست در این مسابقه برنده شود. منشا یک موقعیت عالی گلزنی را از دست داد و با بی‌دقتی این موقعیت را از دست داد. 

بیشتر بخوانید:

درگیری 2 پرسپولیسی با یکدیگر!

سرمربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس باید خارجی‌های باکیفیتی را جذب کند همانطور که در تراکتورسازی این اتفاق افتاده است، با این حال پرسپولیس باید با این داشته‌هایش در مسابقات حاضر شود و تا نیم‌فصل تحمل کند تا اینکه محرومیت جذب بازیکنش تمام شود و بازیکنانی که خریده است به این تیم اضافه شوند.در همین بازی با تراکتورسازی، کامیابی‌نیا و شایان مصلح مصدوم شدند.

وی افزود: شاید بهتر است پرسپولیس تا نیم‌فصل به بازیکنان جوانش بیشتر مهلت بدهد و به این ترتیب ریکاوری شود و با حضور بازیکنانش در نیم‌فصل قدرت دوباره پیدا کند و توان تیمی‌اش افزایش پیدا کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
    1 1
    چرت نگو - تا نیم فصل امتیاز از دست بده ، عمرا بتونه صدر جدول برگرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس