کد خبر 913817
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
امیرحسین پیروانی

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره دیدار فردای تیمش با پرسپولیس گفت: پرسپولیس را کاملا می‌شناسیم.

به گزارش مشرق، محمد تقوی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری دیدار با پرسپولیس حاضر نشد. امیرحسین پیروانی، دستیار او در نشست خبری اظهار کرد: تیم‌ها از هم شناخت دارند. ما هم در فاز دفاعی و حمله از پرسپولیس شناخت داریم. تمریناتمان در طول هفته بر اساس بازی پرسپولیس بود. فردا بازی بزرگی است. با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا با پیروزی در بازی فردا در کورس قهرمانی بمانیم.

او درباره مشکلات بازیکنان خارجی تیمش هم گفت: ما یک باشگاه حرفه‌ای هستیم. کمیته‌های مختلفی داریم که یکی‌شان کمیته انضباطی است. همه به مرخصی پنج روزه رفتند اما استوکس و لی اروین دیرتر برگشتند. کمیته انضباطی این موضوع را بررسی می‌کند و صحبت‌های آنها را می‌شنود و بهترین تصمیم را در مورد آنها می‌گیرد. این که فردا بازی می‌کنند یا نه را امشب کادر فنی تصمیم گیری می‌کند.

پیروانی درباره بیانیه سید جلال حسینی و مسعود شجاعی برای جلوگیری از سر دادن شعارهای قومیتی در بازی فردا هم اظهار کرد: اول از همه باید به خاطر انتشار این بیانیه از این دو بازیکن تشکر کنم. ما فردا می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم. فسلفه فوتبال لذت بردن است که بیشتر از آن مربوط به هواداران می‌شود که امیدوارم فردا با شور و هیجان بازی را دنبال کنند. قطعا منظوری که آقای فروزان داشته به طور کامل و خوب منتقل نشده است. منظور ایشان این بوده که چون من در استقلال بازی کردم یک ذهنیتی ایجاد شده که با بیانیه مشترک شجاعی و حسینی این مساله برطرف شده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش برانکو به لو رفتن پیشنهادهایش

او همچنین گفت: من مربی تراکتور هستم. ممکن است یک فصل اینجا باشم ممکن است ۱۰ فصل جای دیگر کار کنم. باید بدون تعصب بگویم که فوتبال تراکتور فوتبال نجیبی است و الگوی مناسبی حتی برای وزارت‌خانه‌ها است. یک فلسفه در باشگاه ما وجود دارد که آن‌ هم فلسفه احترام و نجابت است. در مورد بازی‌های ما اشتباهات زیادی وجود داشته است اما ما کمترین اعتراض ممکن را کردیم. شاید برخی تیم‌ها به این نتیجه رسیدند که با اعتراض می‌توانند روی داور تاثیر بگذارند.. فلسفه ما تلاش کردن است.

او در  مورد غیبت تقوی در نشست خبری هم گفت: زمان نشست خبری با زمان تمرین تداخل داشت اما نقطه نظراتی که من اینجا اعلام می‌کنم در هماهنگی کامل با نقطه نظرات باشگاه است.

مربی تراکتورسازی درباره اختصاص ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی به تیمش گفت: در بعضی از تیم‌ها شاید ۱۰ درصد برای مهمان کم نباشد اما اگر یک ورزشگاه آزادی را برای هواداران تراکتور خالی کنید، می‌توانند پر کنند. فکر می‌کنم ورزشگاه باید پر شود و هوادران دو تیم از حداکثر ظرفیت ورزشگاه استفاده کنند.

مدیر رسانه تیم تراکتورسازی تبریز در مورد ظرفیت ده درصد ورزشگاه آزادی در بین صحبت‌های پیروانی گفت: در هفته‌ای که گذشت چندین بار با ارگان‌های مختلف جلسه گذاشتیم تا اتفاقات بازی استقلال و تراکتور در این بازی تکرار نشود. تمهیدات کامل دیده شده که مسیر ورود خروج هواداران در شرایط خوب قرار گیرد. پیش بینی ما این است که با وجود این هماهنگی‌ها برای بازی فردا مشکل خاصی پیش نیاید. اگر باران مشکل‌ساز نشود، ورزشگاه آزادی پر خواهد شد. به هر تعدادی که بلیت خریده شود، فردا هواداران به ورزشگاه می‌آیند ولی حدود 16 هزار نفر ظرفیت برای هواداران تبریزی در نظر گرفته شده است. ممکن است فردا هواداران تراکتور از سهم باشگاه پرسوپلیس هم استفاده کنند. پیش‌بینی‌هایی انجام شده تا شاهد اتفاق خاصی نباشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا این امکان برای پرسپولیس در بازی برگشت وجود دارد گفت: باید یک قاعده مشخص باشد. ما تعریف مهمان و میزبان داریم اما برای تیم‌ها تفاوتی باید وجود داشته باشد. جلسه‌ای قبل بازی برای بازی برگشت وجود دارد و اگر هواداران پرسپولیس در آنجا باشند قطعا رفتار احترام آمیزی با آن‌ها خواهیم داشت. مدیریت باشگاه تغییر کرده و طبیعی است که رفتار ما با هواداران در تبریز تغییر خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس