پرویز مظلومی

سرمربی پیشین استقلال با وجود سخت توصیف کردن کار این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا گفت: می‌توانیم با ۹ یا ۱۰ امتیاز صعود کنیم.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره حضور استقلال در گروه مرگ فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمان آسیا، اظهار کرد: گروه سختی است اما الهلال العین و الدحیل باید بدانند که استقلال هم تیم بزرگی است و باید از آن بترسند. البته تیم باید تقویت شود تا بتواند از گروه خود صعود کند.

بیشتر بخوانید:

اعتراض استقلال به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا

تعجب استقلالی ها از حضور دوباره در گروه مرگ

وی ادامه داد: من به صعود استقلال از این گروه خوشبین هستم. شفر می‌داند تیمش نیاز به تقویت دارد و امیدوارم با تصمیم‌های درست و کمک کمیته فنی استقلال بتواند با قدرت راهی این مسابقات شود و بتواند از گروه خود صعود کند.

مظلومی درباره تقویت استقلال برای نیم فصل گفت: استقلال نیاز به بازیکن دارد اما متاسفانه لیست تیم پر است و باید برای جذب بازیکنان جدید و اضافه شدن مصدوم‌ها یعنی شجاعیان، آقاخان، کریمی و تیموری تعدادی بازیکن از لیست خارج شوند. البته این که کدام بازیکن از لیست خارج شود بسته به نظر سرمربی است. او باید مشخص کند که در نیم‌فصل دوم به چه بازیکنانی احتیاج ندارد. استقلال اکنون تنها یک جای خالی در لیست خود دارد و باید ببینم شفر در آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه استقلال در مرحله گروهی گفت:‌ من به صعود از این گروه خوشبین هستم و فکر می‌کنم که می‌توانیم با ۹ یا ۱۰ امتیاز صعود کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس