کد خبر 913094
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
آنتونی استوکس

باشگاه تراکتورسازی طی نامه ای به فدراسیون جهانی فوتبال بی انضباطی دو ستاره خارجی خود در ورود به ایران را رسانه ای کرد.

به گزارش مشرق، آنتونی استوکس و لی اروین در فصل جاری لیگ برتر به عنوان دو ستاره خارجی به فوتبال ایران آمدند و پیراهن تراکتورسازی را برتن کردند. عملکرد خوب این دو بازیکن در دیدارهای گذشته باعث شده تا خیلی ها از آنها به عنوان بهترین خارجی های تراکتورسازی در طول تاریخ یاد کنند و از این رو هواداران نیز از عملکرد شان رضایت داشته باشند.


لی اروین مهاجم اسکاتلندی در بازی گذشته با ذوب آهن هت تریک کرد و جمع گل هایش را به عدد 4 در این فصل رساند و استوکس نیز با 7 گل زده دومین آقای گل لیگ برتر است. در این شرایط خیلی ها امیدوارند این خط حمله رویایی آمار بی نظیری را برای تراکتورسازی بر جای بگذارند.


حالا در آستانه دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس اتفاق عجیبی درباره این دو ستاره خارجی رخ داده است. استوکس و اروین بعد از دیدار با ذوب آهن اصفهان با کسب اجازه از کادرفنی تراکتورسازی ایران را به مقصد کشورهای خود ترک کردند تا چند روز به استراحت بپردازند و بعد به ایران برگردند. حالا اما با گذشت 12 روز از زمان ترک ایران آنها به کشور برنگشتند و همین موضوع ناراحتی مسئولان و مربیان تراکتور را در پی داشته است.


در این باره اروین چند روز قبل به مسئولان باشگاه اعلام کرده به دلیل مصدومیتی که دارد چند روز دیرتر می آید که این موضوع هم مورد تایید تراکتوری ها نیست. از این رو استوکس هم بدون اینکه اطلاعی بدهد به ایران نیامده تا در تمرینات تراکتور شرکت کند.

بیشتر بخوانید:

مرخصی‌ عجیب برای خارجی‌های تراکتور درآستانه بازی پرسپولیس


مسئولان تراکتورسازی که از این بی انضباطی استوکس و اروین ناراحت هستند، بر اساس بندهایی که در قرارداد این دو بازیکن آمده، قصد دارند با آنها برخورد کنند. بر اساس اعلام مسئولان باشگاه در قرارداد دو ستاره خارجی به طور دقیق درباره غیبت غیر موجه در تمرینات توضیح داده شده و باشگاه می تواند به راحتی جریمه هایی را برای آنها در نظر بگیرد.


از این رو بر اساس اعلام محرم پور، مدیررسانه ای باشگاه تراکتورسازی، مسئولان این باشگاه برای اینکه به صورت جدی این مساله را پیگیری کنند. طی نامه ای به فدراسیون جهانی فوتبال موضوع غیبت اروین و استوکس را اطلاع داده اند و به نوعی شکایت کردند تا فیفا در جریان این موضوع باشد و بتواند در موقع لزوم با آنها برخورد کند.


تراکتورسازی که در سال های گذشته درگیر پرونده شکایت متعددی از سوی بازیکنان خارجی بوده، حالا پیش دستی کرده و موضوع غیبت استوکس و اروین در تمرینات را به گوش فیفا رسانده و به نظر می رسد مسئولان باشگاه با پیگیری درست نمی خواهند اتفاقات بعدی برایشان رخ بدهد.


از سوی دیگر تراکتورسازی برای دیدار روز یکشنبه با پرسپولیس نیاز مبرمی به استوکس و اروین دارد و به همین خاطر هواداران سرخپوش تبریزی نگران شرایط خط حمله تیم شان هستند. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    30 51
    رد پای مافیای لنگ
    • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
      23 30
      دقیقآ ... منهم میخواستم همینو بگم ! این مافیا از سیطره بر فضای نامرئی باشگاهها تا رسانه ها و برنامه های ورزشی صدا و سیما را در بر میگیرد !
    • 6قدیم IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
      0 0
      چیطوری رده هشتمی؟
    • محمود FR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      15 2
      خدایی چی میزینید همتون توهم توطئه دارید؟
  • ابوالفضل IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
    16 11
    باور کنید این قضیه بوداره
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    3 2
    اینا اگر گلی زدن به خاطر وجود بازیکنایی مثل شجاعی و دژاگست
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    6 1
    هرچی اتفاق عجیب و مشکوک برای تیم ها هست درست تو استانه بازی با لنگ اتفاق میفته این یعنی چی؟ یکبارو دوبار هم نیست و همینطور ادامه دار هست.کل مسئولان که لنگی باشن چنین اتفاقاتی دور از ذهن نیست
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    4 1
    عجب بازیکنی خریدیم ما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس