کد خبر 912503
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
کی روش استنلی مهرداد محمدی

در این فصل فقط یک شوت یونس شاکری توسط دروازه‌بان‌ها مهار شد. لی‌اروین هم از هر ۱۹ لمس توپش، یک گل زده است. این دو بازیکن در کنار آقای‌گل‌های لیگ، کابوس دروازه‌بان‌های لیگ هجدهم شده‌اند.

به گزارش مشرق، خطرناک‌ترین مهاجم لیگ، بازیکنی از تراکتورسازی است. لی‌اروین مهاجم معمولا نیمکت‌نشین این تیم که محمد تقوی هفته قبل برملا کرد جان توشاک او را نمی‌خواست در این فصل به طور میانگین به ازای هر ۱۹ لمس توپی که داشت، یک گل برای تراکتورسازی زده است.

البته جنگ اصلی آقای گلی لیگ هفدهم بین مهاجم خارجیِ سپاهان و تراکتورسازی است. کی‌روش تا این مقطع از فصل ۹ گل زده و استوکس با یک گل کمتر، جدی‌ترین تعیب‌کننده اوست. متریکا هم آمار جالبی از این دو منتشر کرده. طبق آمار متریکا، هر دو بازیکن برای این تعداد گل، به طور برابر ۳۷ مرتبه دروازه‌ حریفان را با شوت تهدید کردند. و جالب‌تر اینکه ۱۷ تا از ۳۷ شوت این دو بازیکن در چارچوب بود.

بیشتر بخوانید:

آمار عجیب آقای گل فعلی لیگ برتر فوتبال

در کنار این سه بازیکن، مهاجم تیم صدرنشین جدول هم حسابی رقیبان پدیده را اذیت کرده است. یونس شاکری در آماری فوق‌العاده فقط یکی از شوت‌های در چارچوب این فصلش، توسط دروازه‌بان‌ها مهار شده و بقیه شوت‌های او که در چارچوب بود، گل شد. شاکری در این فصل ۹ شوت زده که فقط سه تا از شوت‌هایش در چارچوب نبود و از ۶ شوت شوت در چارچوبش، ۵ گل برای پدیده زده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس